#1 Skrevet August 22, 2005 Ser at dette er i bruk noen steder, men sålangt jeg har funnet finnes disse kun i grå utførelse. Har da virkelig sett mange med sorte? Finnes dette? Hvor? Tror jeg skal ha dette på mitt oppkommende Einser prosjekt. Holder på å bygge garasje. Snart i mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Fangere til einsergolf med to kromlister kommer vel bare i grått. Så skal du ha sorte fangere med krom så må du nok lakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 Kommer som Lars sier kun i grått, så løsningen er å lakkere i bilens farge (alternaitvt svart) noe som blir MEGET pent Nye slike fangere fåes kjøpt hos Veng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 Nye slike fangere kunne man kjøpe hos Veng, men jeg kjøpte den siste frontfangeren i fjor. Disse fangerne har dessverre gått ut, til tross for at de ennå står i katalogen. Så da blir det høggern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2005 Hva med Klokkerholm? Ser at de ligger inne på webben deres også. SKAL ha meg sånne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 Ser dårlig ut ja.... Noen som har et sett strøkne plastfangere med kromlist som de vil bli kvitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2005 Ser dårlig ut ja.... Noen som har et sett strøkne plastfangere med kromlist som de vil bli kvitt? Har ett sett klissnye i garasjen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2005 Istedet for å gni salt i såret kan du jo fortelle meg hvor jeg kan få tak i et sett Evt. selge dine billig til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...