Anbefalte innlegg

Torsdag: Avreise Fra Hadeland ca kl 16 fant jeg og Dan Henning Østheim ut, skulle møte Lars Frang Riise og Mattis Wang på Vippetangen kl 17.30, et par andre som skulle bli med trakk seg uheldigvis.

Var innom Peppes på veien for å få noe ordentlig mat, bruker å bli dårlig med sån på tur. ;)

Møtte Mattis og Lars på kaia og etter litt snakking på mannskapet fikk Lars parkere A3'en sin litt i fred for andre biler.

Jeg, Dan Henning og Lars hadde Capteins Lounge så der sto det Champagne og frukt å ventet på oss når vi ankom.

Mattis kom opp til oss ettersom det var god plass å vorspielet var igang. Tax free'en åpnet ikke før Drøbaksundet og Dan Henning hadde ingen anelse hvor lang tid det tok så hadde med seg ei halvflaske. Vi

andre hadde vært på tur før og hadde ikke med så mye. ;)

IMG_1653.jpg .Innom Tax Free butikken når den åpnet og ettersom jeg og Dan Henning er ifra Hadeland kjøpte vi litt 60% for å kose oss mens de andre var litt mer beskjedne.

Etterhver gikk vi opp på diskoteket og kjøpte litt godt drikke der. Fant ut at det var håndballspillere med i år som ifjor, men var også jusstudenter og litt diverse ellers. ;) Holdt på en stund utover natta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag: Etter ca en times søvn som vi alle ble edru og uthvilte av dro vi av båten, møtte Vidar Berge litt nedenfor Ålborg og fortsatte gjennom Danmark til et gedigent kjøpesenter som lå noen få km innenfor grensen til Tyskland. De hadde det meste og vi brukte lang tid der på å handle inn diverse mat og drikkevarer. IMG_1682.jpg Fra vi dro av båten til vi var framme der gikk det ca med 4 timers kjøring, da i jevn fart på 120 eller noe. :) Vi fulgte trafikken og så hvor stor forskjell det er på trafikk kulturen i andre land i forhold til i Norge noe som vedvarte hele veien opp igjen til vi ankom Norge igjen. Så var det tid for å reise bortover mot Schafflund som lå ca16 km fra kjøpesenteret. På veien bort ble alle VAG bilene stoppet i en stor Polize kontroll men vi slapp mye heldigere fra det enn de fra Tyskland, stoppet på en bensinstasjon og fikk vasket bilene. Ankom treffet som bil nummer 423 litt utpå ettermiddagen. For oss som ikke hadde vært på noe sånt treff før var det en gedigen opplevelse å komme dit, et kjempestort gras område med MASSE VAG biler og folk på allerede da. Kjørte litt rundt og så etter noen tyskere som Mattis og Andreas Westby(som var på vei nedover men kjørte hele veien) kjente. De skulle ha Wackelpudding, partytelt og mixebord +++ og hodle av plasser. Fant ikke de så vi slo oss ned et "rolig" sted og slo opp telt og sånn.IMG_1915.jpg Etter det var det bare å begynne å konsumere diverse godsaker og gikk litt rundt mens vi så på alt det fine og "spesielle" som tyskerne hadde gjort med bilene sine.

Var veldig liv utover kvelden men vi tok det ganske rolig ettersom vi var slitne etter den lange dagen. Traff på Mark og Benita, og noen fler tyskere som vi skulle treffe der og fant ut at Wackepudding fikk vi ta på lørdagen. Tok tidlig kvelden slik at vi forhåpentligvis var i knallform til lørdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag: Våknet opp til litt tåkete vær men så ut som det kunne bli bra utover dagen. Etter litt frokost så dro Vidar og Lars for å vaske bilene sine til utstillingen, Andreas hadde ankommet en gang i lpet av natta og vi snakket litt med han og gikk litt rundt og beundret det som var å beundre. Når Lars og Vidar kom tilbake flokket tyskerene som om bilene, de fikk sinnsykt mye oppmerksomhet på hele turen.IMG_1857.jpg Var en del salgsboder der og fant ut at vi skulle handle litt der så jeg og Dan Henning dro for å ta ut litt penger og handle litt mer. Kom tilbake så ble det innkjøpt en del ting. Var også en fyr som drev med airbrush der og jeg fant et motiv som passet veldig bra til meg så nå går det en budbil med airbrush i Oslo. :D

Etter utstillingen dro vi bort for å spise litt og få i oss litt sosialvæske, kom også et par stykker fra klubben som var innom på en snarvisitt før de dro oppover igjen. Etter å ha grillet gikk vi bort til tyskerne som serverte oss Wackelpudding og diverse drikke.IMG_1931.jpg Med Mark som DJ tok det helt av der, Masse folk rundt der som gikk og kjørte rundt på plassen. IMG_1941.jpgIMG_1947.jpgJeg og Dan Henning snakket å drakk litt sammen med en russer som uheldigvis ikke kunne å drikke vodka for Dan Henning drakk han under bordet uten problem. 60% er godt bart, synes et par av oss iallfall og når han kom med noe 40% var det jo som brus. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterhver gikk vi bort til et gedigent partytelt hvor vi danset og så på underholdningen.IMG_1982.jpgIMG_2037.jpg[ Etter det stengte gikk vi å la oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag: Opp tidlig for å rydde og pakke. IMG_2058.jpgDro så bort for å overvære premieutdelingen. Vinnere i sine klasser ble Lars og Vidar, ble også med et par pokaler til hjem igjen til Norge. Sa farvel til tyskerene, og så dro Mattis videre nedover for å kjøre på Ringen og feriere litt til. Andreas dro til Hamburg for å hente litt ting. Jeg, Dan Henning, Lars og Vidar dro opp igjen til Danmark hvor vi spiste på verdens tregeste serveringssted, lurer på om pomfri'en er ferdig snart jeg...?? Sa hadet til Vidar som skulle til Hirtshals for å ta båt et lite stykke mens vi andre tre dro retning Sverige i god hastighet. Etter diverse stopp og køkjøring i Sverige kom vi til Norge et stykke utpå kvelden og jeg og Dan Henning sa hadet til Lars i Oslo og dro retning Hadeland. Fikk et lite sjokk av noe blålys rett før Olavsgård men gikk bra og kl 01.00 i natt, mandag kom jeg inn døra, kjørt ca 1000 km siden vi reiste fra Tyskland tidligere på dagen.

http://www.vw-team-sl-fl.de/home.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt sinnsykt sliten så er nok litt som burde vært med i reisebrevet her men det får noen andre utfylle, ble tatt veldig mange bilder både av meg og Mattis så kommer ut en del etterhvert, her er litt av det andre iallfall.

Turen har vært en kjempeopplevelse og frister til gjentagelse, var vel nesten et par tusen biler innom, en eller annen på nr 1800 ble iallfall premiert, Og var veldig mange passasjerer med også. Sinnsykt med liv på kvelden og var veldig rolig der. :)

Håper mange kan bli med ved en senere anledning.

Takk for nå til alle som var med og gjorde det her til den store happeningen det har vært for meg.

Litt diverse:IMG_1834.jpg

IMG_2140.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et par biler også, kommer mer senere.

IMG_1900.jpg

IMG_2108.jpg

IMG_1815.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en morsom og opplevelsesrik tur ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en jævla bra tur!

Skulle vært med gitt.. Får se til neste år. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett om jeg skal bestille ferje i god tid i forveien neste år.

Så ut til å være en veldig fin tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge reisebrev! Ser ut som det har vært en sinnsykt bra tur!

Men det hadde nok vært litt lettere å lese hvis bildene var litt mindre, og teksten flyttet litt bare... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det video av dette treffet også eller???? gidder jo bare videoen fra i sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det video av dette treffet også eller???? gidder jo bare videoen fra i sist.

Nei, ingen som filmet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et par biler også, kommer mer senere.

IMG_1815.jpg

Åh... var den der... 450hk Vr6 biturbo : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Filmcrewet" som var med i fjor, måtte uheldigvis trekke seg i år, men kommer sterkere tilbake igjen neste år...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig fått slengt ut bildene jeg tok på treffet.

Noe mettet av inntrykk kan man si..

Anyways, here goes..

IMG_1362.sized.jpg

På vaskeplass før treffet

IMG_1364.sized.jpg

En glad Lollipop-Lars

IMG_1380.sized.jpg

Tøff B4 på treffet

IMG_1382.sized.jpg

Keep it simple..

IMG_1384.sized.jpg

Noen kollegaer av Pål Havnevik..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1389.sized.jpg

pent..

IMG_1390.sized.jpg

Schmidt

IMG_1399.sized.jpg

Jatakk

IMG_1405.sized.jpg

S3 motor og detaljer, men vi kunne ikke se drivverk bak

IMG_1408.sized.jpg

Hissig einser-rocco med 16v turbo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1414.sized.jpg

De kjører hardt i Tyskland..

IMG_1418.sized.jpg

15 euro for en kjøretur med sengekos..

IMG_1419.sized.jpg

Denne hadde vi ikke glemt fra ifjor

IMG_1420.sized.jpg

:D

IMG_1428.sized.jpg

Denne var nice

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1425.sized.jpg

Jada, Polo 6N 16v turbo

IMG_1437.sized.jpg

Treffets peneste G2.. med luft..

IMG_1445.sized.jpg

Vidar prater med gamle polobekjente

IMG_1454.sized.jpg

Grei finish

IMG_1455.sized.jpg

Detaljer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis flere bilder av den Einser-roccoen med 16v turbo?? Så helt greit ut og jeg likte fargevalget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1459.sized.jpg

Danske uten behov for sponsorer.. vel..

IMG_1474.sized.jpg

PocketPolo/PocketBike

IMG_1488.sized.jpg

dubbelsnurra!

IMG_1514.sized.jpg

Lupo Turbo med manifold av mcdonalds-sugerør.

IMG_1521.sized.jpg

Die Treffenpolizei, snart i samarbeid med Fashionpolice.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis flere bilder av den Einser-roccoen med 16v turbo?? Så helt greit ut og jeg likte fargevalget

IMG_1409.sized.jpg

Kun dette detaljbildet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1524.sized.jpg

Småsint golf IV

IMG_1525.sized.jpg

Fasjonable E-merkede LED lykter fra up-tech

IMG_1527.sized.jpg

Das ist ein monstah!

IMG_1533.sized.jpg

Trivelig corrado igjennom gitteret.

IMG_1544.sized.jpg

Suck on my lollipop!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.