#26 Skrevet September 2, 2005 Lars tror han drar en crowd, men egentlig ville tyskerne se de svært så kjekke norske guttene. En kjent 9N blir inspisert av überdommeren Treffets breieste ræv. Trivelig einser med chromfangere og store baklys.. jadda.. Svein Eriks airbrush 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 2, 2005 "noen" pokaler En til Vidar En til Andi En til Svein Erik Og en til Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2005 1.plass i A6/S6 klassen. (noe sier meg at jeg burde stillt ut) Gratulerer til alle gutta Det var noen av bildene fra treffet. Alle 320 bildene, også i full størrelse ligger på vår trofaste vagner.. http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album64 Takk for denne gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2005 til neste år blir jeg med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 4, 2005 er til å grine av... kunne ikke bli med i fjor og heller ikke i år, f*** kvinnefolk. uansett,. grattis til dere med pokaler. det fortjente dere. neste år håper jeg får ære av å bli med på noen slike tyskland turer. med eller uten bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 4, 2005 Nesten like populær som bilen til mamma, jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 5, 2005 Dette så jo morro ut! Grattis til prisplukkerne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 15, 2005 I det danske Max Power for oktober er det en 2 siders reportasje fra treffet. De var visst med den danske gjengen. Og er et bilde av bilen til Lars, der de skriver at Lambo dørene har gjort inntog i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...