Urquattro med firehjulsstyring

Anbefalte innlegg

vaert postet for ja, dog ikke med disse bildene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskere er syke i hodet !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde helt sikkert vært gøy å kjøre med den der : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lest at Audi forsket på firehjulsstyring for rally, men de droppet det fordi det ble for mye vekt, og for komplisert system. Jeg vet ikke om det var mekanisk eller hydraulisk styring på prototypene. Som mange vet så er bakstillingen på en Type 85 quattro en ombygd forstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lest at Audi forsket på firehjulsstyring for rally, men de droppet det fordi det ble for mye vekt, og for komplisert system. Jeg vet ikke om det var mekanisk eller hydraulisk styring på prototypene. Som mange vet så er bakstillingen på en Type 85 quattro en ombygd forstilling.

Ja, enkelt å bygge 4hjuls styring på dsse da. Berre å fjerne "staga for justering av spissing" og på med tannstang. Er jo ikkje så mykje sving som skal til bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var det med overføring fra forann og bak da. som må være korrigert sånn at det ikke blir noe særlig over 15% styring på bakhjulene. Tror det er litt jobb og miks og få til uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var det med overføring fra forann og bak da. som må være korrigert sånn at det ikke blir noe særlig over 15% styring på bakhjulene. Tror det er litt jobb og miks og få til uansett.

Burde vell i teorien gå med to hydrauliske sylindere i lukket system det da.

Ein tynn forann og ein tykk bak.

Kansje ikkje like enkelt i praksis : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innrømme at det hadde vert morro å forska litt på saken da... Kansje brukt en mere kurrant bil enn just en UrQ men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.