#1 Skrevet August 22, 2005 Hei,har fått tak i en gammel boblemotor,komplett med starter og dynamo, årgang ukjent,men det er 6 volt så det reduserer vel søket litt Vurderer og selge den,men er ikke sikker på hvor mye den er verdt, noen som kan gi tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Hvis den er i perfekt brukt stand vil jeg si 1500 kr, men prisen faller fort jo mere usikker man er om standen på denne. En 1200 cc 6V motor er dessverre ikke noe som trekker store penger, spesielt siden de fleste boble-eiere som ønsker litt mere enn en søndagsbil gjerne setter inn en 1600 motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 jeg solgt en slik for et års tid siden, da tok jeg 500kr, den starta og gikk og var komplett, det var en 65 1200ccm 6V... de ligger i det prisleiet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2007 vad kan en 1200cc -58 motor med helgutet generator torn vara värd, komplett och startar, värme kamare ljuddämapre kylning förgasare mm??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...