#1 Skrevet August 22, 2005 Monterte idag turbotrykksmåler på a4`n, det merkelige er dumpen som forsvant. Det virker som det er mer lyd fra filteret en fra dumpen nå, igrunn gjør det ingenting siden denne lyden er mye mer behagelig å høre på, men er jo litt merkelig. Noen med noe formening om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Du har sikkert komt borti vakum slangen som skal inn på toppen av resirk ventilen / dump ventilen. Dersom den ikke får vakum på toppen så opner den ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 Du har sikkert komt borti vakum slangen som skal inn på toppen av resirk ventilen / dump ventilen. Dersom den ikke får vakum på toppen så opner den ikke Det er den jeg har brukt, og det skal være ganske tett rundt t-stykket også. Men vil jo tro selv at dette har betydning. Den åpner seg ikke senere pga turbotrykksmåleren tro? At den tar litt av vakumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2005 1,2bar har jeg på det meste, er dette korrekt? Bilen er en a4 1,8t chippet med mtm chip, trodde denne kunne være oppi 1,3 jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...