A tribute to Sigdal 2005 (snart vinter igjen)

Anbefalte innlegg

Nice. Gleder meg til vinteren jeg :o

Håper virkelig at ting klaffer og at jeg kommer meg avgårde på et istreff eller to i år.

Hvordan funker vanlige piggdekk i forhold til rallypigg? Dvs, jeg skjønner jo at det ikke sitter like bra, men funker det i det hele tatt? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sier ja andre sier nei jeg sier kanskje under spesielle forhold. Er det et snølag oppå isen = Nei. Er det en vannhinne oppå isen = Nei. Har det vært mange med piggfritt utpå banen og polert isen = Ja. Men jeg regner og håper på at det kommer endel med rallypigg som harver opp isen for oss med piggfritt. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer med vanlig piggdekk heller bare for å prøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å skaffe meg pigger for neste isbanetreff, piggfirtt ble bare for glatt. Pigdekkene vil jeg da prøve å få satt opp med ekstra mange pigger, gjerne da av lastebiltype (ekstra lange)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva mammagolfen sier til ispigger! : haha :

Men tilbake til Håkon, har du startet et band eller mangler jeg bare en dekoder? Får kun musikk her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til Håkon, har du startet et band eller mangler jeg bare en dekoder? Får kun musikk her :)

Jeg har bare startet en band jeg kaller "Håkonorna"... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min maskin funker det i hvertfall bruker media player 9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Last ned VLC sin mediaplayer da får du bilder også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Appropos vintertreff. De som ønsker quattro til vinteren, så er bilen min tilsalgs...

Audi Urquattro 1981, pris 114.900,-, tlf 95 87 37 93, frisak@gatebil.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker så mye tullprat : bråk : ja/nei/pjatt/etc, hadde ikke vi som var på Sigdal det utrolig fett sist da?

Hørte rykter om at det skulle være både hull i isen, vann oppå og elgkadaver halveis frostet fast utpå banen. Still opp på vintertreffene, de er etter min mening de morsomste, men nå har jeg jo Quattro og diffsperre og bremser i hue å rævva, sånt er gøy. Men det sosiale blir også topp på et sånt treff, ikke mange som raver rundt på banen med en pils i hånda for å så legge seg i et telt, nei!

Håper Ledelsen prøver å få til minst 2 Vintertreff. Om ikke kommer jeg selv sammen med andre til å kjøre litt på Lisjøen oppe ved elverum. 50,- per dag, preppet bane og gubbe på traktor som kan dra tullinger ut av fonna ;)

jeje, nok sniksnakk... : flau :

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.