Skifte speedometer 220km/h til 280km/h

Anbefalte innlegg

Jeg skal skifte ut min originale instrumentkonsoll. Har et fra S4 på hånden, men jeg er usikker på hvordan det blir mht misvisning. Det er jo litt forskjellig km/h-visning på disse to. Hvordan kan jeg isåfall fikse dette, om det blir misvisning? Noen som har gjort dette før? Tips/erfaringer?

 

En annen ting er kjørecomputer/fis. Dette har jeg ikke fra før. Er det ferdig lagt opp ledinger til dette? Vil det isåfall fungere?

 

Men jeg skal nok uansett skifte. Ser jo MYE fetere ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting er kjørecomputer/fis. Dette har jeg ikke fra før. Er det ferdig lagt opp ledinger til dette? Vil det isåfall fungere?

 

Men jeg skal nok uansett skifte. Ser jo MYE fetere ut :)

 

Vet ikke, men tror ikke det vil funngere, du må jo også ha den boksen med knapper å sånn på somm sitter i dashen, men kan jo hende ledningene er der?? sikkert noen andre som vet! men er enig i at det ser mye fetere ut med speedometer som går til 280 :):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvilken bil det er snakk om, men vil anta det er C4. De har elektronisk speedometer, så du vil ikke få noen missvisning. Med tanke på kjørecomputer så er dette normalt ikke lagt opp, du må i tilfelle kjøpe hele pakken med ledninger, sensorer osv osv. Mao, det koster mer enn det smaker å ettermontere.

 

mvh

Ew

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, og takk for svar!

Computeren er det egentlig ikke så farlig med. Egentlig er jeg ute etter ekstrainstrumentene med oljetrykk o.l., så jeg kan jo like godt skifte til S4-instrumenter hele veien når jeg er igang. Bilen det er snakk om er forresten en '92 Audi 100 2,3E.

 

Håper det blir bra til slutt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme rulleomkrets på bilene er det ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.