#1 Skrevet August 23, 2005 da var ny bil kjøpt fredag er den på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2005 Nais! Gralla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2005 fine biler de der litt for mye gult på den men det ordnes vel fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2005 nice, ser stort potensiale i denne bilen.... lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2005 Ai ai ai, `97 Passat.... ...med alt det som følger med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2005 Gratulerer! 1,6l motor? Passat'en jeg hadde så helt lik ut til å begynne med den også. Bare å bytte til hvite/blanke blinklys hjelper mye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2005 Grattis!! Nice Har du videre planer for bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2005 Gratla! Så det var ikke mange dager du orka å være fotgjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2005 planene er mange og gjerne litt for store.. men såfremt butikken har tider som passer meg før helga så skal jeg handle nye blinklys ellers så har jeg lyst på litt styling men jeg må se det litt an på hva jeg finner osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2005 planene er mange og gjerne litt for store.. men såfremt butikken har tider som passer meg før helga så skal jeg handle nye blinklys ellers så har jeg lyst på litt styling men jeg må se det litt an på hva jeg finner osv osv Blir bra det vettu!! Er mye tøft å velge mellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2005 hva med streetfighter styling ala den NBS bygget? men koster jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2005 hmm.. kanskje.. får se... har iallefall begynt forberedelsene.. kjøpte i dag ny cd spiller.. pioneer deh-p5700mp var visst det korrekte navnet på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2005 hvor mye måtte du gi for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2005 hmm.. 2600,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2005 får ikke vi prosenter på bilradio spesialisten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2005 Det foreligger ingen spesiell avtalle med Bilradiospesialiten etter det jeg kjenner til. Så det kommer vel an på hvem og humøret til den du treffer der. ps, fikk noe noen prosenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 26, 2005 jeg fikk ingen prosenter da jeg spurte.. ble bare henvist til at ålgård gatbil klubb fikk prosenter men uansett.... bilen er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 26, 2005 Gratla med ny bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 27, 2005 takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 28, 2005 Kjekt å se at du endelig har kvitta deg med den litla "rottå"... Kjempe fine blil d der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2005 ting skjer allerede har i dag bytta sideblinklysene til blanke.. skal i løpet av uka regner jeg med å skifte hovedlyktene til disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 29, 2005 og krom grill`en må jeg ikke glemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 29, 2005 Skal si du slår på stor tromma nå. Arva eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 29, 2005 lotto millionærer er ikke som andre millionærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 30, 2005 hehe.. nei.. har en sparegris som "må" tømmes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...