#1 Skrevet August 23, 2005 Har bestillt meg shortshifter fra Powerzone, ble sendt idag så har den vel om noen dager- Noen som har montert denne på en a4 før? Er det enkel jobb, fant denne manualen, men lurte på om noen hadde noe å tilføye? Har lest dette inlegget, tenkte bare på om noen har prøvd den fra powerzone. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2005 Har bestillt meg shortshifter fra Powerzone, ble sendt idag så har den vel om noen dager- Noen som har montert denne på en a4 før? Er det enkel jobb, fant denne manualen, men lurte på om noen hadde noe å tilføye? Har lest dette inlegget, tenkte bare på om noen har prøvd den fra powerzone. Hvor mye kosta det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2005 Igrunn ikke. eneste kan være justeringen av gira etterpå...men ikke noe stort problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2005 Igrunn ikke. eneste kan være justeringen av gira etterpå...men ikke noe stort problem. Hvordan foregår denne justeringen? Den kostet 1495,- sjekk på www.powerzone.no da vell =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2005 Hvordan foregår denne justeringen? Den kostet 1495,- sjekk på www.powerzone.no da vell =) i punkt 9 og 10 i manulaen min er det to stag som kan justeres...er egentlig bare å ha girstanga i fri så skal det være å stramme de til Ikke noe stort hokus pokus Får du den ikke 100% er det bare å justere igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 Lurer jeg også på.. Bestillte Short-Shift derifra for en stund siden jeg også,ikke fått noe ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2005 Hvor mye kosta det? 1000 til 1200 + frakt for dieselgeek skifteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2005 Lurer jeg også på.. Bestillte Short-Shift derifra for en stund siden jeg også,ikke fått noe ennå. Du må ringe å mase, det gjorde jeg, bestillte den i forrige uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2005 Må man ut med girkasse eller tar man det innenifra bilen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2005 Må man ut med girkasse eller tar man det innenifra bilen ?? Tar det innenifra bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2005 Må man ut med girkasse eller tar man det innenifra bilen ?? En kosejobb som kan gjøres inni bilen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...