Mjøsa: Noen lokale her med shortshift erfaring?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg selv skal ta sjansen på å prøve meg eller om jeg kanskje skal be om litt hjelp fra en som kan det.

 

Isåfall, er det noen i nærmiljøet her som har litt peiling?

 

Har bestillt fra Powerzone, den er sendt idag så regner med å ha den på torsdag eller fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt selv til s2 min, ser lett ut og montere men har ikke prøvd enda, kan vell ikke være alværden vanskelig vell.

 

bare og prøve det, skal vell mye til for og gjøre noe feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt selv til s2 min, ser lett ut og montere men har ikke prøvd enda, kan vell ikke være alværden vanskelig vell.

 

bare og prøve det, skal vell mye til for og gjøre noe feil

 

Vi får satse på det, tror jeg får min i morgen! Så blir spennandes å sjå =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis alt blir helt krøll kan du jo ta kontak med meg så kan jeg muligens hjelpe litt 90953910 hvis problemene blir for store eller små he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis alt blir helt krøll kan du jo ta kontak med meg så kan jeg muligens hjelpe litt 90953910 hvis problemene blir for store eller små he he he

 

Alt ble krøll, hadde ikke nok verktøy til å fullføre installasjonen! Så jeg koblet alt tilbake, MEN tror nok jeg har bommet litt på noen instillinger. Får den nemlig ikke i reverse nå!= =)

 

Dvs, jeg får den i revers. Men må ta i litt. Så det er vel kun den ene skyveplate som skal litt lengere frem tenker jeg.

 

Tror du at du kan greie det så er jeg takknemlig for all hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt ble krøll, hadde ikke nok verktøy til å fullføre installasjonen! Så jeg koblet alt tilbake, MEN tror nok jeg har bommet litt på noen instillinger. Får den nemlig ikke i reverse nå!= =)

 

Dvs, jeg får den i revers. Men må ta i litt. Så det er vel kun den ene skyveplate som skal litt lengere frem tenker jeg.

 

Tror du at du kan greie det så er jeg takknemlig for all hjelp?

 

 

som sagdt så ring meg, så får vi se hva vi får til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt ble krøll, hadde ikke nok verktøy til å fullføre installasjonen! Så jeg koblet alt tilbake, MEN tror nok jeg har bommet litt på noen instillinger. Får den nemlig ikke i reverse nå!= =)

 

Dvs, jeg får den i revers. Men må ta i litt. Så det er vel kun den ene skyveplate som skal litt lengere frem tenker jeg.

 

Tror du at du kan greie det så er jeg takknemlig for all hjelp?

 

 

Hei, er det Kingspeed eller omvendt du har kjøpt fra PZ?

Sku hjelpe en å montere det i går på sin men det hullet på den blå delen som sku sitte nederst og mot staget fra girkassa var vinklet helt feil.(eller feil på det som var der, er diesel) På shortshiften så var hullet ca rett opp, (som det var på alle bildene jeg har sett men ikke på bilen hans, der var det på siden)

Hvordan ser din ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det Kingspeed eller omvendt du har kjøpt fra PZ?

Sku hjelpe en å montere det i går på sin men det hullet på den blå delen som sku sitte nederst og mot staget fra girkassa var vinklet helt feil.(eller feil på det som var der, er diesel) På shortshiften så var hullet ca rett opp, (som det var på alle bildene jeg har sett men ikke på bilen hans, der var det på siden)

Hvordan ser din ut?

 

Tor Olav: Har fått fikset det, ellers takk for hjelpen!

 

Mener å huske at hullene var på siden av shortshiften ja, de 3 hullene har med strammingen av shortshifteren å gjøre, ettersom jeg forsto rett. Valgte da å sette de på den miderste hullet.

 

Ble litt mer tight, men har vært borti verre. Det viktgste er at det ikke er vondt å gire med..

 

Jeg valgte å bruke samme festeopphengen, og gir kule som det orginale. Det fulgte med ny kule av stål, men dette fikk jeg ikke helt til å passe å ville trodd at jeg måtte "lete" mye mer etter gira om jeg hadde brukt denne.

 

Vanskelig å forklare, regner ikke med at du ble så veldig klok av dette, men er nå slik jeg kan forklare det. (I denne stund) :rolleye::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at hullene var på siden av shortshiften ja, de 3 hullene har med strammingen av shortshifteren å gjøre, ettersom jeg forsto rett. Valgte da å sette de på den miderste hullet.

 

Ble litt mer tight, men har vært borti verre. Det viktgste er at det ikke er vondt å gire med..

 

Tenkte på det hullet som du festet den delen med de 3 hullene foran i staget med jeg. :) Hvor det satt på din og hvor på staget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på det hullet som du festet den delen med de 3 hullene foran i staget med jeg. :) Hvor det satt på din og hvor på staget.

 

 

hmm.. hadde bare en løsning jeg der? Brukte den stanga jeg fikk med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.