Spørsmål om kromma tanklokk..

Anbefalte innlegg

Legger denne tråden ut her, men moderator må gjerne flytte hvis den skulle vært ett annet sted

 

Ønsker å kjøpe det tanklokket på bildet men jeg mener å ha sett ett bilde av ett annet lokk som er lik dette men som har mindre krom.

 

Det jeg tenker på har krom men som følger formen på lokket..

(Håper virkelig noen skjønner denne tåkepraten).

 

Har selv det runde lokket som på bildet men har funnet ut at jeg ikke liker dette lenger..

krom lokk 2.jpg

krom lokk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nederste (hvis jeg har skjønt rett) var tilvalg på golf1 og rocco 1. Du kunne visst få det i både svart og krom.

 

Jeg har et orginalt i svart på vei fra tyskland, men skulle gjerne hatt krom om noen vet om. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Sondre... Svarer deg her siden du la ut en tråd.

 

Hvis det er det nederste tanklokket du søker, så har Volksvarenhaus dette ( http://www.volksvarenhaus.de )

 

Jeg mener at GTi bør ha sort tanklokk slik som det på bildet (det har visst Knut Arne), siden det er så mye sort orginalt på GTi'en...

 

Men det er min menig da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Håkon. ;) Jeg har så mye krom fra før, at jeg vil fortsette med det. :D

 

Så da får jeg et nytt, orginalt svart tanklokk til salgs snart. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje derer burde prøve å skaffe denne lille godbiten også da, visstnok produsert av Votex for mange år siden, leste jeg på VWVortex...

 

343%3C983523232%7Ffp45%3Dot%3E2345%3D459

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å faen.. Kasta et sånt på mandag... Får komme meg på verksted og leite i søppelposen.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje derer burde prøve å skaffe denne lille godbiten også da, visstnok produsert av Votex for mange år siden, leste jeg på VWVortex...

 

Er det så sjelden da?

Syns det sitter sånne lokk på alle bila på høgger'n jeg : klø :

 

Ingen av de lokka du har lagt ut bilde av er kromma, "bare" polert alu.

Men det nederste ser veldig bra ut.

Du kan jo lakkere det du ikke vil ha blankt da.....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Sondre... Svarer deg her siden du la ut en tråd.

 

Hvis det er det nederste tanklokket du søker, så har Volksvarenhaus dette ( http://www.volksvarenhaus.de )

 

Jeg mener at GTi bør ha sort tanklokk slik som det på bildet (det har visst Knut Arne), siden det er så mye sort orginalt på GTi'en...

 

Men det er min menig da... :P

 

Heisann!

 

Har ikke fått svart da jeg faktisk har vært opptat av og å montere kromringen som sitter under lokket. Det tok sin tid det!!

 

Men jeg blir ikke enig med meg selv fordi sånn som jeg har det synes jeg det blir for mye krom (har tanklokk fra øverste bildet). Det var jo derimot veldig fint med sorte lokket over krom ringen da..

 

Så langt har jeg bare sett tanklokk av de som jeg la ut bilde på, kanskje Knut Arne har lyst til å selge meg det sorte lokket etterhvert??

 

Så jeg må nok si meg enig med deg Håkon, at GTI'en bør ha det sort ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selger seff det nye orginale sorte dersom jeg får bestilt meg et i chrom istedet. :D

 

Skal tilogme få med kvittering. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selger seff det nye orginale sorte dersom jeg får bestilt meg et i chrom istedet. :D

 

Skal tilogme få med kvittering. ;)

 

Venter i spenning.. Sender deg pm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.