Anbefalte innlegg

Hadde en 10VT en gang ,den hadde moddet mac11. Ladet 1 bar, men etter at den ble satt paa rulle og bruk av bredbandslamda ble den justert ned til 0,8. Dette fordi den begynnte og gaa tynt over 0,85 bar.

 

Jeg har 12-12.5 i AFR på ca 1bar og 5500rpm jeg. AFR begynner på 14.7 på 2500rpm og så går den bare fetere og fetere etterhvert som turtallet kommer. Dette er med peak på 1.2bar på ca 3000rpm.

 

dog så er ikke disse verdiene konstante, dem varierer litt når jeg girer om. Går litt magrere rett etter girskift (skummelt)

men så fant jeg ut at jeg hadde hull i intercooler, fylte den med vann og det stod 3 pissestråler ut av bunnen på den. Har tetta dette nå men ikke fått testet enda pga litt skjeive ventiler.

 

Også har jeg tenkt å montere enn k24 turbo fra AAN og WR topp med 10v sugekam. Det skal bli spennende å se hvordan det oppsettet fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det en WS som stod i den jeg hadde, og det kan nok hende at K.jet'n til en MC en annerledes. Men skulle vel egentlig ikke tro det.

Blir spennende og høre hvordan "den nye" motoren blir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det en WS som stod i den jeg hadde, og det kan nok hende at K.jet'n til en MC en annerledes. Men skulle vel egentlig ikke tro det.

Blir spennende og høre hvordan "den nye" motoren blir :)

 

Joa jeg er spent jeg og.. Mangler bare pakninger og arbeidslyst... : rolleyes

 

Men forsåvidt så bruker jo MC motoren Lambda signalet til å øke bensintrykket om lambda blir for magert så litt forskjell er det nok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resirkuleringsventil? hva skal den gjøre? som den ikke gjør nå?

 

Resirkuleringsventil er det samme som dumpventil, bare at den resirkulerer lufta inn i systemet før turboen igjenn.

 

Dette fordi at K-jeten / LMM har beregnet bensin til denne luften, så hvis den blir sluppet ut i friluft så får motoren for mye bensin en liten stund...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.