#1 Skrevet August 24, 2005 Skal kjøpe nye vinterdekk til min audi a4 95 mod. Jeg er helt grønn på dekkdimensjoner så trener litt hjelp til å finne vinterdekk Planen min var å bruke sommerfelga jeg bruker nå som er 17 tommere på vinterdekka til vinteren, er usikker på bredda på felgene men sommerdekkene som sitter på felgene nå er 225-45-17. Skal kjøre med piggdekk å bor i Hammerfest så det bør være gode dekk kjørte med piggfritt på slutten av vinteren å det gikk ikke så bra ... Vil også at dekkene skal se litt fete ut, men samtidig skal de sitte bra på både is og snø ... hvis dere skjønner ? hvilken dekkdimensjon passer å hvilke vinterdekk ? eventuelle rabatter klubben har hos forhandlere ? fant noen 225-45-17 piggdekk, nokian men det blir vel litt for bredt til vinterføre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2005 ville godt for 205/50-17 i nokian hakkapelitta4,er et dyrt dekk (ca1800) men bedre dekk får du ikke ,etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Spørr Odda, han har kjørt med Bridgestone Blizzak 225.45.17 på sin cab og det har funka meget bra. Hvis du skal ha pigg, så kjøp Nokia hakka 4, eller Pirelli Wintercarwing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...