#1 Skrevet August 24, 2005 i dag måtte selfølgelig en bolt knekke på mellom akslingen slik at hele greia blir skjeiv og graver seg ned i styrestaget. må eg gå til jobb i morgen. 5 millioner på at det høljregner i morgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 Ikke tilfeldigvis en på krysset ut fra girkassen ? Jeg skiftet alt der i går. Ene bolten var knekt - en løs og en bøyd bolt .. ( av 3 ) Helt gåen gummiforing. totalt 1200 kr i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 correct. har bestilt nye bolter og gummi foring satset på at røret til styrestaget ikke er blitt punktert og da. ikkje lyst å bytte det nå. det regna heldigvis ikkje i morges også satt jeg på med nedi gata så jeg slapp ihverfall å gå til jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2005 skrudde avmellom akslingen idag. å joda det måtte jo være et større problem enn jeg trodde de bitene av stål på gummien er selfølgelig girkasse deler sa*an!! noen som vet om den deleneer mulig å kjøpe seperat? dårlig bilde men her har boltene gnaget inn i styrestag røret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2005 finner selfølgelig ikke noe delenummert verken i Etos elle akte (se så snill eg e å ikkje skrive navnet korrekt, sjøl om det ikke er noen advokater som skjekker dette.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2005 Jeg har ei fordelingskasse liggende, den som er skrudd i 020 girhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2005 finner selfølgelig ikke noe delenummert verken i Etos elle akte (se så snill eg e å ikkje skrive navnet korrekt, sjøl om det ikke er noen advokater som skjekker dette.) Har en fordelings kasse liggende - men fikk ikke av denne koblingen på noen måte. ( prøvde med luft - lang latmansarm osv...) den mutteren som sitter i senter sitter bom fast..... Usikker på om jeg vil selge kun den delen.... ( har komplett rally kasse med gåen sync ring på 3 giret. Snakk med Erlend hos volksport ? Kanskje han har/kan skaffe .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2005 mhm rallye kasse. hvor my skal du ha for kassa?er vel mulig å bytte sync ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2005 men det var en god unnskylding for å bli full. skåll!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2005 2000 så er kassa di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2005 du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2005 jaja, virker som det blir rally understell på meg. så noe godt kom det ut av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2005 Geir: hvor fikk du tak i ny gummi foring? hadde gått ut av produksjon i følge peder s fjetland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2005 Geir: hvor fikk du tak i ny gummi foring? hadde gått ut av produksjon i følge peder s fjetland. Bestilt på Sannes&co (Møller) de hadde den i Oslo ... Må ha vert den siste det da ? Ring sannes&co og hør med dem ? direkte nr til dele lager : 52703443 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2005 kjøper mest sansynligvis et komplett rallye drivverk. får se tilstanden på det først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...