Bergen: Forslag til flere ting vi kan gjøre??

Anbefalte innlegg

Tenke å lage en tråd der dere som hører til Bergen lokallag kan legge inn forslag på ting dere kunne ha tenkt dere eller savner at vi gjør i lokallaget her i Bergen.: klø : Da alt fra flere pizzakvelder til gokartkjøring også videre.: ja :

 

Her er noen ting jeg har gått å tenkt på.

 

. Bildesession av bilene i fart?

. Night crusing?

. Poleringskveld?

. Få trykket opp Bergen lokallag T-shirts?

 

Ingen forslag er dumme så kom med det dere eventuelt tenker på.:glad:

Det er sikker masse flere ting vi kan finne på, så IKKE nøl med å skrive.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei TTomaz.

 

Kunne vi ikkje kjørt litt på eikås da??? Det gikk eg glipp av skjønner du. Ja den fylla har skylda vettu... Jaja... Men banekjøring en kveld hadde vært konge!!! Bare for oss!!! Hehe...

 

Angrer fælt på at eg ikkje kunne stille på søndagen!!!

T-shirt høres bra ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildesession av bilene i fart, night crusing, poleringskveld og få trykket opp Bergen lokallag T-shirts synes jeg var veldig bra forslag :)

Både pizzakvelder og gokartkjøring er jo gode greier.. : rock :

 

Banekjøring/glattkjøring hadde vært helt supert å få til en gang til høsten : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne jo vært en tanke det med Eikås. Hva med og også prøve og ha et Vårtreff og Høsttreff på Eikås?? Dette er jo noen som koster en del penger så dette er da noe vi må se litt på. Men som sagt det hadde jo vært kult med treff på Eikås både på våren og sensommeren. Sånn at du iallefall har 2 sjanser på å stille : haha :

T-shorter kan fikses med da må vi væren eg del som skal ha. Dette kan jeg forhører meg litt om hva koster hos en jeg kjenner som driver innen dette.

 

Noen som har andre forslag da??: klø :

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Epleslang! :)
eller dere kan være skikkelige gærne og kjøre med cabben oppe når det regner :P det skulle vel ikke være noe problem og få til noe regnvær der nede :P:P (skikkelig ræva humor) :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller dere kan være skikkelige gærne og kjøre med cabben oppe når det regner :P det skulle vel ikke være noe problem og få til noe regnvær der nede :P:P (skikkelig ræva humor) :nana:

mente med cabben nede...eller ??? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det er jo også en ting å gjøre...

 

Men BACK TO TOPIC folkens hehe: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller meg først i køen for T-shirt eg!!! Lag en liste over de som vil ha den da?! Liker den der TTomaz m 2 treff i året, sånn at eg har noen valg å ta. Hehe... Tøtf!

Hvor mye koster det å leie på Eikås da???

 

Ha en fin kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å komme med flere forslag folkens, ting som er på gang er bedrifts besøk, kjøring på glatt kjøringsbane.

 

Å leie Eikås koster noen kr., men det er ikke bare å ringe å leie banen.

Banen er stortsett opptatt vær dag. Jeg legger inn søknad allerede no for å leie banen til neste års treff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslagene til TThomazzz er fine alle sammen, en T-shirt her også.

Jeg har snakket med AST i dag(Har holdt på et år faktisk) om å få til et litt skikkelig treff hos de. De er giret på å stelle litt til for oss, men de har ikke skikkelig orden i de nye lokalene sine enda.

De ville ha et litt skikkelig opplegg med litt å tilby oss osv... Ikke bare sånn vasa møte.. Jeg holder kontakten med de utover høsten.

 

Kan også nevne for se som ikke vet det, at de nå har eget verksted som de fikser og monterer det meste. Bla så skreddersyr de rustfritt eksos annlegg med skikkelig stål og Laser potter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jajaja ej blir me på alt...(nesten)

t-trøye vil ej oxo ha!!! :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra forslag her ja!!! : rock :

 

T-shorter må jeg og ha! Bare til å hente inn pris TThomaz!

 

Jeg er med på så og si alt!! :glad:

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei en T-shirt til meg oxo. de forslaga er fine alle sammen, men har et ønske om glattkjøring : rolleyes

 

Ellers vill jeg si at jeg er ganske så ny på forumet, og jeg hadde det ganske så kjekt på treffen på eikås. Fikk da se mangen flotte biler og møtt flere likesinede og hyggelige folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer litt for eikås eg. men hade sikkert vert fint med ein felles crusing til voss feks.

t-skjorte vil eg vertfall ha:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som er nye så ligger video fra glattkjøringen i fjor HER .

Ellers så stemmer jeg for t-skjorter, vi burde ha fått inn diverse forslag til et "slagord/tekst" alá det follo lokallag har eller noe til å trykke på, kunne jo og fått trykket opp bakrutemerker av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVa med å høre med audi-center bergen om de kan stille med noen fete biler som klubben kan få prøvekjøre? s3, s4 RS6 osv... Bare en tanke, da jeg hadde min gammle ford sierra rs stillte ford på lillehammer opp med cossier og god stemning... Bare en tanke... Hadde vært kult, de har også sikkert kontakter slik at vi kan få billigere leie på eikås...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget er bra. Dette er noen som vi har gjort en gang tidligere men dette kan jo ikke du vite. Men jeg tror nok dette kunne vært noe som vi kan ta og gjenta.

 

TThomaz :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vi finne på noe snart da lr? :confused:

Go kart en kveld kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for t-skjorte også...

 

Men det er jo ikke noe dårlig ide å ta seg en tur på gokart kjøring da... Får jo trimmet høyrebeinet på den måten... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go-cart "treffet" var jo en suksess. :)

Hva med en fotosession av bilene våre i fart i nærmeste framtid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Bergen lokallag !

Det dere holder på med synes å være svært tilfredsstillende. At dere i tillegg ønsker å legge lista enda høyere, står det respekt av. På vinterhalvåret er det generelt mindre trivelig med ute-aktiviteter. Det sosiale kan godt pleies på andre måter i tillegg til et snø-/is-arrangement et passende sted. Det går an, muligens i samarbeid med forhandler, forsikringsselskap, bilorganisasjon eller lignede å tenke mer ferdighet og sikkerhet (kjedelig ? kommer an på øynene som ser). Itillegg går det an å ha mer innendørs-saker som bowling (-liga ?) med video-fremvisning. Tettere samarbeid med forhandler vil begge parter "tjene på" vil jeg tro.

 

Diskusjon med andre lokallag om tiltak kan også være lurt for flere.

Lykke til og hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gokart som har vært tingen hos oss i vinterhalvåret og kommer nok til å bli det i vinter også med litt andre innslag innimellom.. Vi har jo pleid å få låne et konferanse rom på gokarten for visning av litt film etc..

 

En fotosession før vinterdekka kommer på stemmer jeg HELT klart for, det må vi få til folkens.. Noen med fett kamera og fotokunnskaper som stiller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noen ting jeg synes vi skal få til før vintern.

 

. Kjørebilder: klø :

. Pub kveld : klø :

. Ta en tur på Badeland? (vannkanten) hehe haddde vært kult: klø :

. Gokart selvfølgelig: klø :

. Noen forhandler besøk: klø :

. Polerings kvelder: klø :

 

Tusen TAKK for hyggelige ord John det er koselig med litt tilbake melding også fra dere i hovedstyret.: ja : Vi jobber med det vi klarer å komme på av aktiviteter hele tiden her i Bergen.:glad:

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med T-skjortene da? Kan jo ikke gå rundt naken heller.....

Ellers veldig gode forslag. Kunne jo også vært greitt med en tur på glattkjøringsbanen før vinteren kommer. Trene opp quattrokunnskapene litt vet'u.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.