#1 Skrevet August 25, 2005 Noen som har tips om seriøse tyske sider som leverer streetfighter extreme body kit? Vet de har her, men prisen blir en annen fra Tyskland. http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_36&products_id=238 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 så sinnsykt mye er det ikke å hente på det. tenk litt på at dette skal transporteres fra tyskland og opp hit også. det koster når det er store deler. prisen til quality er ikke så dårlig visst du tenker på leveringstiden, frakt og moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Slipper frakt og moms, da det mest sannsynlig skal hives i en bil som blir hentet i Tyskland. Har en avtale med en bilforhandler serru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2005 gå inn på ebay.de og søk etter streetfighter og se hva du får opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2005 Har litt vanskelig for å tru att dette vil få plass inni ein bil, dersom det er ein personbil da..Husk det må behandles forsiktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2005 Skal si meg enig i det. Så en eske med med bare front og bakfanger idag. Det var ikke småtteri. Men, det er ikke opp til meg å frakte det, så en får håpe det går bra. Har funnet fullt body kit til ca 15000 lapper før frakt på ebay.de, så får hvordan det blir. Håper det blir en mild vinter her i sør og, men kan banne på at Kong Vinter setter en stopper for det. Noen som vet om noen andre i klubben som dette kittet på en Passat? Bortsett fra NBS sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2005 Dette er vel kanskje litt på kanten, men... Legger ved eit bildet av ein passat i Rogalands området som er under bygging, det bygges også ein A4 i nord norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2005 Hmmm... ser ikke ut som det er bygd på et kvarter. En får smøre på med god tålmodighet. Noen som har litt til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2005 Er det stv eller sedan du skal ha kittet til? Synes det extreme kittet er rått da Jeg har streetfighter uten bredding. Det var ihvertfall ingen problem å montere det. Men er sikkert litt jobb med extreme kittet, men blir jo HELRÅTT da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2005 Blir sedan på meg. 98 1.8T Highline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2005 Synes nbs sin var finest uten reklame er jo bare grom i sølv da men jeg ville skippa luftintaket på taket og gigant vingen bak ligger en del bygge bilder av bilen inne på nbs sine sider legger ved et bilde jeg fant på pcn min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2005 Blir sedan på meg. 98 1.8T Highline Blir bra detta extreme kittet er penest på sedan synes jeg.. Blir artig å se bilen og planene videre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2005 Blir bra detta extreme kittet er penest på sedan synes jeg.. Blir artig å se bilen og planene videre!! Finnes bredde-kitet til st.v. da? Post i så fall bilder her så jeg får sett:D mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2005 Synes nbs sin var finest uten reklame er jo bare grom i sølv da men jeg ville skippa luftintaket på taket og gigant vingen bak ligger en del bygge bilder av bilen inne på nbs sine sider legger ved et bilde jeg fant på pcn min Akkurat hva jeg tenker selv. Vinga og luftinntaket blir litt voldsomt. Sølv er riktig farge. Her er flere bilder av kittet: http://www.trc-tuning.com/_products/_vw/_passat/_passat_3b/_passat_3b.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...