Anbefalte innlegg

så sinnsykt mye er det ikke å hente på det. tenk litt på at dette skal transporteres fra tyskland og opp hit også. det koster når det er store deler. prisen til quality er ikke så dårlig visst du tenker på leveringstiden, frakt og moms.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipper frakt og moms, da det mest sannsynlig skal hives i en bil som blir hentet i Tyskland. Har en avtale med en bilforhandler serru.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå inn på ebay.de og søk etter streetfighter og se hva du får opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt vanskelig for å tru att dette vil få plass inni ein bil, dersom det er ein personbil da..Husk det må behandles forsiktig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si meg enig i det. Så en eske med med bare front og bakfanger idag. Det var ikke småtteri. Men, det er ikke opp til meg å frakte det, så en får håpe det går bra.

 

Har funnet fullt body kit til ca 15000 lapper før frakt på ebay.de, så får hvordan det blir. Håper det blir en mild vinter her i sør og, men kan banne på at Kong Vinter setter en stopper for det.

 

Noen som vet om noen andre i klubben som dette kittet på en Passat? Bortsett fra NBS sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel kanskje litt på kanten, men...

 

Legger ved eit bildet av ein passat i Rogalands området som er under bygging, det bygges også ein A4 i nord norge.

Picture 035.jpg

bil og ungene fra mors kamera 072.psd.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... ser ikke ut som det er bygd på et kvarter. En får smøre på med god tålmodighet. Noen som har litt til overs? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stv eller sedan du skal ha kittet til?

Synes det extreme kittet er rått da : smil :

Jeg har streetfighter uten bredding. Det var ihvertfall ingen problem å montere det. Men er sikkert litt jobb med extreme kittet, men blir jo HELRÅTT da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sedan på meg. 98 1.8T Highline :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nbs sin var finest uten reklame er jo bare grom i sølv da men jeg ville skippa luftintaket på taket og gigant vingen bak ligger en del bygge bilder av bilen inne på nbs sine sider legger ved et bilde jeg fant på pcn min

passatuten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sedan på meg. 98 1.8T Highline :)

 

Blir bra detta : smil :

extreme kittet er penest på sedan synes jeg.. Blir artig å se bilen og planene videre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra detta : smil :

extreme kittet er penest på sedan synes jeg.. Blir artig å se bilen og planene videre!!

 

Finnes bredde-kitet til st.v. da? Post i så fall bilder her så jeg får sett:D

 

mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nbs sin var finest uten reklame er jo bare grom i sølv da men jeg ville skippa luftintaket på taket og gigant vingen bak ligger en del bygge bilder av bilen inne på nbs sine sider legger ved et bilde jeg fant på pcn min

 

Akkurat hva jeg tenker selv. Vinga og luftinntaket blir litt voldsomt. Sølv er riktig farge. :)

 

Her er flere bilder av kittet:

http://www.trc-tuning.com/_products/_vw/_passat/_passat_3b/_passat_3b.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.