#1 Skrevet August 25, 2005 ja, nå synes jeg det er på tide å få til noe her. har snakket litt med andreas om dette og vi burde klare å få til dette. dere kan jo komme med forslag på hva vi kan sette på ryggen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 Bare få en pris så vi vet hva det koster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Ja, jeg har jo litt kontakt med Aksess AS etter samarbeidet med klubbshoppen, så kan høre med dem hva det kommer på. Klubblogo på brystet og et-eller-annet "Oslo-greier" på ryggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2005 ja, kan du ikke gjøre det og gi oss tilbake melding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2005 ja, nå synes jeg det er på tide å få til noe her. har snakket litt med andreas om dette og vi burde klare å få til dette. dere kan jo komme med forslag på hva vi kan sette på ryggen.... et stort vw merke med audi ringene igjennom kansje ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2005 Hva skjer her da? Begynner å gå tom for rene t-shorter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2005 jeg veit ikke om andreas har fått sett noe mere på dette jeg.. har ikke så mange igjen selv. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2005 Jeg trenger også noen rene snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2005 jeg har pratet med en kar jeg kjenner på dette området og jeg skal få en tilbake melding fra han hva det vil koste pr t-skjorte og pr genser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2005 da her jeg fått en pris jeg ikke synes var så dårlig.. 54 pr genser eller t-skjorte og da kan vi velge font og tekstfarge selv. dette er noe dem kan gjøre omgående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2005 Hvor stor skrift og hvor (foran/bak) får vi trykket? Hørtes ikke så ille ut det da men kommer litt ann på hvor trykket er om det er en grei pris eller en bra pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2005 tanken er da at vi kjøper gensere fra klubb shopen og deretter trykker oslo lokallag over ryggen på gensern. regner med at vi kan få det i den størrelsen vi vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2005 tanken er da at vi kjøper gensere fra klubb shopen og deretter trykker oslo lokallag over ryggen på gensern. regner med at vi kan få det i den størrelsen vi vil. Dette var ett meget bra forslag! Viktig å merke seg at inntektene vi har fra klubbshoppen er en viktig inntektskilde, og pengene derfra går jo til div treff osv. Er jo litt "uheldig" hvis alle skal ordne sine egne ting, i tillegg til at alle taper på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2005 Dette var ett meget bra forslag! Viktig å merke seg at inntektene vi har fra klubbshoppen er en viktig inntektskilde, og pengene derfra går jo til div treff osv. Er jo litt "uheldig" hvis alle skal ordne sine egne ting, i tillegg til at alle taper på det... ja, det er det jeg tenkte på også. for nå støtter vi jo klubben ved å kjøpe genserne på klubbshopen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2005 Vet ikke om dette lar seg gjøre men kan dere ikke bare lage en passende bunke og legge bak i bilen som med skiltplater og div andre ting så kan folk kjøpe de på treff/mandager eller andre steder vi samles? Jeg er hvertfall klar for en genser og en t-skjorte når dette blir aktuelt/under produksjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2005 Vet ikke om dette lar seg gjøre men kan dere ikke bare lage en passende bunke og legge bak i bilen som med skiltplater og div andre ting så kan folk kjøpe de på treff/mandager eller andre steder vi samles? Jeg er hvertfall klar for en genser og en t-skjorte når dette blir aktuelt/under produksjon! ja, jeg tenkte på det. å bare ta med et par ekstra som folk kan kjøpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 1, 2005 Til digresjon har jeg nå fått et tilbud fra Aksess AS også (som har klubbshoppen vår). Dæm skriver: Vi takker for hyggelig forespørsel, og har herved gleden av å kunne tilby følgende: T-skjorter type Basic, sort med en farges trykk på front og en på rygg. Antall: 10 stk. eller 25 stk. Pris pr. stk.: kr. 95,- eller kr. 66,- + Klisjé: kr. 425,- x 2 Leveringstid: 2 – 4 uker Prisene gjelder eks. mva., fob for levering og fakturering til en adresse. Eventuelle kostnader for originaler og utfallsprøver kommer i tillegg. Tilbudet er gyldig i 30 dager med forbehold om eventuelle trykkfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 8, 2005 Hva skjer her a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 10, 2005 Trenger vel fler enn 25? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 17, 2005 Har dette gått i glemmeboka eller er dette fortsatt noe som er aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2005 Jeg er interessert! .. hvis det fortsatt er liv i denne saken da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 29, 2005 Hadde det ikke vært greit å få ut fingeren her litt a med tanke på at det snart er jul å greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 29, 2005 Nå har det jo AKKURAT vært bestilling av lokallagsklær for hele landet, og der var det jo hele 2 stk fra Oslo lokallag som valgte å benytte seg av det tilbudet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 29, 2005 Har ikke hørt/sett noe om det jeg og er OSLO LOKALLAG plagg jeg tenkte på ikke klubb plagg generelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 29, 2005 Fant det nå Har ikke sett der oppe i det hele tatt jeg siden det var diskutert dette på oslos lokallag side har jeg ikke sett etter andre steder. Men da får jeg vente til neste gang: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...