#1 Skrevet August 25, 2005 Hallais! Driver og leter etter ett bilde av A8 Avant. Mener å huske at det var en forrige generasjons sort A8 som bare hadde vært innom Photoshop en tur, men det skal jeg ikke si 100% sikkert.. Mener også å huske at noen kalte den "Avantissimo", men ser ut til at det er noe helt annet.. Har lett høyt og lavt på ymse forum, og google sitt bildesøk både etter avantissimo og a8 avant, men no luck.. Ganske sikker på at den var innom dette forumet en tur også, men i den tråden har bildene forsvunnet.. Ingen som vet hva jeg tenker på? *frustrert* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 Denne du tenker på? Photoshop av en svenske med navn Kent Larsson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2005 denne er PORR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2005 Avantissimoen var en offisiell prototype som kom for noen år siden, sånn btw. Ikke noe hjemmebygg m.a.o. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2005 Denne du tenker på?Photoshop av en svenske med navn Kent Larsson Stemmer! PORR!! Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2005 Avantissimoen var en offisiell prototype som kom for noen år siden, sånn btw. Ikke noe hjemmebygg m.a.o. Og det kan nevnes at den kom før den nye generasjonen A8 ble vist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2005 Herregud ,, Avantissimoen kunne fint blitt en drømmebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2005 Herregud ,, Avantissimoen kunne fint blitt en drømmebil Har sett Avantissimoen i virkeligheten, og jeg kan bekrefte at det var en drømmebil. Bilen jeg så hadde RS6 motoren også! Interiør detaljene og matrialkvaliteten var noe av det råeste jeg har sett noen gang. Tror jeg har en del bilder liggende hvis noen er interesert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...