#1 Skrevet August 25, 2005 Synes det virker som om clutchen min begynner å slure nå. Hvordan kjenner jeg at clutchen er utslitt?Når jeg gir på max på 2.gir er det akkurat som om bilen spinner en stund også tar tak,men bilen spinner jo ikke. Tyder det på at clutchen er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Hvor har de grommere clutc enn org? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2005 Synes det virker som om clutchen min begynner å slure nå. Hvordan kjenner jeg at clutchen er utslitt?Når jeg gir på max på 2.gir er det akkurat som om bilen spinner en stund også tar tak,men bilen spinner jo ikke. Tyder det på at clutchen er gåen? faen,kansje det er det som er med min også da,har trudd at polon har spola hele tia jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2005 Men da burde vll bilen slure på 3gir også? Er det ingen justering på clutchen på disse bilene? Bilen har jo ikke gått mer enn 123K heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2005 Tom Are: KRB har clutch som er forsterka og den får du ikke bole bein av og trå inn:) Husker ikke prisen men var ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2005 Tom Are: KRB har clutch som er forsterka og den får du ikke bole bein av og trå inn:) Husker ikke prisen men var ikke så ille Ok,synes det er rart den er gåen etter 123K km. Får en org til litt over 1600kr hos Mekonomen,hva burde jeg kjøpe? Noen herifra jeg kan bruke? http://www.krbtrading.no/v1/s/pris/klutcher.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2005 Nei det var en han måtte bestille. Er bilen din chipa? I følge KRB så slure a4 a3 a6 orginalt for og sprae driv verket, og når man chiper så holder den ikke lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2005 Jepp min har: Steg 1 BSR chip. BSR Optiflow Luftfilter kit. TS-Racing eksos cat.back Sa da burde jeg gå for org clutc igjen for å spare drivverkt da eller gå for en litt sintere clutch? Husker du prisen sånn ca på KRB sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2005 Den krb hadde var ikke sinter det var organisk lamell men ute fhærer i disken, samt strammer trykkplate om jeg ikke huska vel galt.. Mener han sa 5700 men om det var med eller ute moms tør jeg ikke på stå, men det er jo bare og ringe han,, Men veit vi får go pris på bilexstra på shachs cluth, men den er rå hard og trå Jeg skal ha KRB clutch i allefall, når jeg får ny turbo ting. Har bare gode erfaring med KRB så jeg bruker han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2005 Hvor lenge holder en org clutch da tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2005 jeg har kjørt med min ca25000 med chip merker ikke no til sluring. Men jeg har hørt at BSR chipet har veldig høyt moment tidlig og at det kan knekke clutchen, Dette er ikke ting jeg veit men hørt. Men hvor lenge den holder kommer sikkert ann på kjøring og da haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2005 jeg har kjørt med min ca25000 med chip merker ikke no til sluring.Men jeg har hørt at BSR chipet har veldig høyt moment tidlig og at det kan knekke clutchen, Dette er ikke ting jeg veit men hørt. Men hvor lenge den holder kommer sikkert ann på kjøring og da haha Jepp Min lader i fra 2500-5000rpm.Og kommer brått ved 3500rpm. Bare å spare til KRB clutch da,den burde vel holde bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2005 Den holder til godt over 300 nm. Jeg holder på og spare til Clutch, downpipe, turbo,bensintrykkreg, og nytt program 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2005 Den holder til godt over 300 nm. Jeg holder på og spare til Clutch, downpipe, turbo,bensintrykkreg, og nytt program Ok,men 300nm er jo ikke all verden.Får jo ca 320nm ved steg 1 chip! Biler er utgifter ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2005 unnskyld da husker jeg feil er en stund siden jeg sjekke opp dette hehe. Men den skulle iallfall holde... Og om ikke den er bra nok så veit jeg at protrim har noe greier men aner ikke priser eller no. Håper dette har vært litt mat nyttig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 25, 2005 unnskyld da husker jeg feil er en stund siden jeg sjekke opp dette hehe. Men den skulle iallfall holde... Og om ikke den er bra nok så veit jeg at protrim har noe greier men aner ikke priser eller no. Håper dette har vært litt mat nyttig Oki. Og KRB sin er som å kjøre med org clutch eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 25, 2005 så godt som på stod han, litt tyngre å trå men ikke så ille sachs sin... Forresten så har kollevold og så clutch Helix , men den veit jeg ikke åssen er men den krb levere og sachs og helix clucth er så kalt forsterka sport clutcher og prisen på helix clutch er mellom 6000 og 7000 kr med moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 25, 2005 Ok. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 25, 2005 bare hyggelig å hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 25, 2005 Må man ta ned girkassa eller kan man bare dele det å bytte clutchen mens den sitter på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 25, 2005 må nok ned med girkassa.. Kan hende du klarer å bare dra den bakover om du er heldig Men uansett er det maaaaassssssseeeeee jobb, drittjobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2005 må nok ned med girkassa.. Kan hende du klarer å bare dra den bakover om du er heldig Men uansett er det maaaaassssssseeeeee jobb, drittjobb! Uff,ja. Vet det,mekanikker naboen min får ta det for meg ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2005 ja har nok noen timer skuring ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 25, 2005 ja har nok noen timer skuring ja Hvor mye tar Møller for detta da? ca 1mill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...