#1 Skrevet August 25, 2005 lett reverserte valsede hjulbuer til polo 6n et stykk kanal med pen bue en stk lamborghini dør som går feil vei og et par små ting til som ligger i vei banen,samlet pris ca 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2005 Hva skuer mine øyner??? Har dette skjedd, og så overlevde mirakuløst felgen uten en skramme?? Din bil eller? Hva har skjedd??? Kjedelige saker i så fall: gråter : edit: såg den andre tråden din nå! Leie saker:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2005 Hva skuer mine øyner??? Har dette skjedd, og så overlevde mirakuløst felgen uten en skramme?? Din bil eller? Hva har skjedd??? Kjedelige saker i så fall: gråter : min bil ja,skulle hente stylinga mi i oslo.en som ikke overholdt vikeplikten og bang..felgen ser hel ut men tipper den er skjiv,er en liten bulk i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2005 lett reverserte valsede hjulbuer til polo 6net stykk kanal med pen bue en stk lamborghini dør som går feil vei og et par små ting til som ligger i vei banen,samlet pris ca 1000 noen som er interesert over hode eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2005 noen som er interesert over hode eller? hva slags styling osv er det snakk om da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2005 hva slags styling osv er det snakk om da http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33413 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...