#1 Skrevet August 25, 2005 Har et lite spørsmål angående nåken felgar eg såg på hovedtreffet no 21.August.... Det var ein S6 sedan med lyst skinn interiør og ein safrangul 80 cab med RS2 motor som hadde slike felgar på treffet....nåken som har navn/fabrikat på dei felgane og kansje kor eg kan kjøpe slike??? Heitte nåke med Turbin trur eg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 Felgene kommer ifra Mercedes Roaster 230SLR. Måtte til sverrige for å kjøpe mine, hvor den S6 har fått sine vet jeg ikke (men har vært i kontakt med noen på forumet som har etteerlyst de felgene før). Eller du kan kjøpe 'orig' fra Lorinser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 SLR kopier får du hos Tores Auto i Fyllingsdalen i Bergen. Fant dem ikke i felgsortimentet, men jeg vet han har dem til Audi. http://www.toresauto.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2005 Brukte 19" til slags på Autodb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...