#1 Skrevet August 26, 2005 Noen som hvet om gode tilbud å hvem som selger dette? Snakka med powerflex, å dem sa dem ikke solgte til S2`n Ser i en anna tråd at noen nemmelig har kjøpt dette hos powerflex.no (facemotorsport)? Hmm Dette er ikke snakk om orginale foringer med "hardplasforinger" Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 Noen som hvet om gode tilbud å hvem som selger dette? Snakka med powerflex, å dem sa dem ikke solgte til S2`n Dette er ikke snakk om orginale foringer med "hardplasforinger" Mvh er de helt på viddene de eller? http://www.powerflex.no/prislister/audicoupquat.htm dette sitter da ihvertfall på bilen min nå.. så hvis de ikke passer til s2 så har jeg blitt lurt... (til å tro at det er s2 jeg har kjøpt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 http://www.Powerflex.no leverer til bærearmene i hvertfall. Har kanskje to sett til overs. Får se over helga. Er forskjell på om det er armer i presset blek eller om de er støpte. Får også til stab-staget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2005 Litt for treg jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2005 http://www.Powerflex.no leverer til bærearmene i hvertfall. Har kanskje to sett til overs. Får se over helga. Er forskjell på om det er armer i presset blek eller om de er støpte. Får også til stab-staget Snakka med facemotorsport istad, men neeeida.. Dem solgte ikke til S2.. Bullshitt... Står jo på sidene deira.. T Trenger foringer fort som faen Har DU to sett til overs? Kjøøøpe? Skal sjekke om de er støpt eller ka.... PS: va tenkt til å kjøpe til heile bilen ... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2005 Eg fekk dei siste foringane til min s2 Coupè i posten idag...Powerflex foringar som er 70% hardare enn originale...er svarte! Eg bestiller frå autopower.no Tlf 370 31 300 dei har gode prisar og god service! Eg kjøpte til alle 4 bærearmane,stab stag framme og ein stor ein på bakdiffen...ca.3400,- Det einaste du må vite e om du har bærearmar i stål eller aluminium og diameteren på stab staget framme...om da e 19-24-25mm! Eg var til eit lokalt firma og skulle handle H&R senkefjører på onsdag,men han sa at H&R ikkje laga senkefjører som passa til s2 Coupè...so då ringte eg til autopower og bestillte der istaden...og fekk god pris og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2005 alle uvitende svarer nok nei fordi s2 ikke står oppført som egen type.. uvitende om at de er mer eller mindre identiske som en 83 80 quattro under.. typ 89 q fjærer er bare å smelle på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2005 alexander: kontakt autopower.no, de er veldig kundevennlige og skaffa vertfall powerlflex foringer meget kjapt til min audi. edit: ser nå at autopower er nevnt før i tråden, men det tyder vel bare på at vi er flere som har samme oppfatning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2005 Passer typ 89 fjærene på s2 coupè? Er det ikkje forskjellig dim...? No spør eg,for eg veit ikkje.... Men fekk no tak i so da e no greit.... Skal bli artig på Rudskogen med nye bremser,nye foringar og stivare bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2005 Passer typ 89 fjærene på s2 coupè?Er det ikkje forskjellig dim...? No spør eg,for eg veit ikkje.... Men fekk no tak i so da e no greit.... Skal bli artig på Rudskogen med nye bremser,nye foringar og stivare bil.... samme fjærer ja.. kamerat har senkesett på sin typ89 90quattro 88 mod, og i tüv papirene til fjærene står det til både s2, coupe quattro, b4 quattro og t89 quattro (og mulig enda flere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2005 til S2 finnes: alle bærearmforingene. er litt forskjell i dim på disse så sjekk hva du har føst. S2 coupe mener jeg har 44 mm forran og 38 bak. det finnes også til stab staga og diff. noe mer enn det finnes ikke fra powerflex.' i bærebru kan man dreie seg alu foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2005 http://www.autopower.no skaffer alt du trenger, du må bare vite målene på bærebruene, ellers er det bare og se om du har stål eller alu bruer 44 mm på alubruer og om jeg ikke husker helt feil 35/38 på stål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...