#1 Skrevet August 26, 2005 Noen som har, eller vet hvor jeg kan finne dette...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 Noen som har, eller vet hvor jeg kan finne dette...?? Hvilken bil og årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 Passat/A4 rundt 95-99 tipper jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2005 helt riktig christian! 97mod, må finne ut hvor ledningene går, skal bruke de i MS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2005 Sjekk mail! Har ikke msn men har sendt en mail. Gi beskjed hvis du ikke har fått den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2005 jo takk, fikk den, men lurer på om det er for 557 hjernen eller 557t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2005 jo takk, fikk den, men lurer på om det er for 557 hjernen eller 557t? Ingen anelse, Motronic motorstyring fra 07.96 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2005 ok, men det er ok! det hjelper masse uansett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...