#1 Skrevet August 26, 2005 Hei folkens Noen som vet hvor jeg kan få tak i kromspeil til Touranen min??? Ønsker hele kappen ikke bare slike som du limer utenpå Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 NBS (Norsk bildelsenter) har til Touran. Ooops var litt kjapp. De har kun disse som limes utenpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 Tjaaaa Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2005 De på NBS er meget bra,har selv limt på disse på min bil.Utrolig bra kvalitet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2005 De på NBS er meget bra,har selv limt på disse på min bil.Utrolig bra kvalitet! Ok takkar, skal sjekke om de har til Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2005 jeg har montert NBS sine speilkapper og synes det ble pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2005 Så veldig fint ut d der Arve... Sent deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...