#1 Skrevet August 26, 2005 Har testkøyrt litt i dag, og køyrde uten lambda. Kva skjer da? Bilen lugga veldig ved gasspådrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 Motoren får i alle fall nok bensin, gjerne for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 Motoren får i alle fall nok bensin, gjerne for mye. Gjerne for mye, men det ek kalt "nødmodus" fordi motoren/hjernen ikke vet bedre! ikke anbefalt å kjøre uten, men kan gjøres for å sjekke feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 Om man kobler av lambda og kobler den på igjen, må man da "resette" ECU'en på noen måte, eller går den tilbake til "normal" modus igjen av seg selv?, eller kjører fortsatt på "nød-program"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2005 Om man kobler av lambda og kobler den på igjen, må man da "resette" ECU'en på noen måte, eller går den tilbake til "normal" modus igjen av seg selv?, eller kjører fortsatt på "nød-program"? Kommer an på hvilket tenningssystem bilen har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 Det som står i Passat VR6, om jeg ikke husker helt feil er det vel motronic...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2005 Min gikk i hvertfall ikke i nødmodus etter at jeg koblet den av og på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...