AKTE hjelp. (Delenr vantett to-polet kontakt)

Anbefalte innlegg

Noen med akte som kan hjelpe meg litt. Trenger 2 to-polete hannkontakter og 2 to-polete hunnkontakter (for skjøting) som helst bør være vanntette. Finnes det noe sånt i det originale delesortimentet. (Må også ha med stikkerne som skal klemmes på kablene). Tenker på noe tilsvarende som sitter på xenontennere, men må ha både han og hun.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVOR sitter disse to-polet kontaktene og på åssen bil etc? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen betydning hvor det kommer fra. Er for egenproduksjon. Trenger bare to vantette kontakter til et lite miniprosjekt jeg driver med.. Og tenkte kanskje noen kunne ha tips om hvor de kan hentes fra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen betydning hvor det kommer fra. Er for egenproduksjon. Trenger bare to vantette kontakter til et lite miniprosjekt jeg driver med.. Og tenkte kanskje noen kunne ha tips om hvor de kan hentes fra..

 

Ok,da vet jeg ikke hva jeg skal lete etter desverre. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tilgang til AKTE selv, og vet heller ikke hva jeg skal lete etter.. Tenkte at hvis noen visste om at det sto en vanntett to-polet kontaktskjøt et sted under panseret på deres bil, så kunne de kanskje lese av delenr på pluggene.

 

Hvis noen slår opp på f.eks 1J0 973 722 og 8D0 973 822, så kan jeg til nød bruke disse. Men skulle helst hatt vantette. Og jeg vet ikke hvilke stikkere jeg må kjøpe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.