Anbefalte innlegg

Sitter på Ebay og vurderer å kjøpe meg en vag-com fra USA.

Denne koster ca 40$ pluss frakt, men det jeg lurer på er hvorfor dette er så billig, og fungerer den kabelen og den softwaren som følger med til europeiske biler?

Hilsen Christine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert ikke en ekte vag-com kabel fra Ross-tech, men den fungerer sikkert fint for det. Hvis vag-com følger med så er det helt sikkert en shareware versjon med begrenset funksjonalitet. Skal du ha full funksjonalitet så må du kjøpe softwarelisens fra Ross-Tech i tillegg (hvis ikke det er et annet program som følger med da). Tror vag-com lisens koster $99. At det er europeisk bil du skal bruke den på betyr ikke noe, grensesnittet er det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Blir nok å satse på å bestille den vag-com`en da, for

det er ikke så mye å tape dersom den skulle vise seg å være elendig.

Men takk for svar.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Blir nok å satse på å bestille den vag-com`en da, for

det er ikke så mye å tape dersom den skulle vise seg å være elendig.

Men takk for svar.. :)

Da var vag-comén kjøpt på ebay.. Da er det bare å vente i spenning å se om den er no tess.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det er vel ikke så mye å lure på. Har kjøpt samme kabel til ca. samme pris jeg - og den virker ihvertfall på de pre-2000 bilene jeg har testet på.

Som nevnt tidligere, så er det en del begrensninger på software som følger med, men slikt kan jo ordnes.

mvh,

Ørjan S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det er vel ikke så mye å lure på. Har kjøpt samme kabel til ca. samme pris jeg - og den virker ihvertfall på de pre-2000 bilene jeg har testet på.

Som nevnt tidligere, så er det en del begrensninger på software som følger med, men slikt kan jo ordnes.

mvh,

Ørjan S

Ser du skriver at den funker på pre 2000 modeller, men jeg har jo en 2000 modell men vil den ikke da funke til min.. :confused: Har jo den 3B utgaven..

Mn takk for svar

Mvh

Christine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.