A-stolpe instrumentholder til A4?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen nettbutikker etc som har a-stolpe instrumentholder til A4 B5? Har bestillt i fra Powerzone men de får det jo aaaaldri inn! : bråk :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki,men det er i utlandet liksom. : klø : Mest lyst til å shoppe det i gode gamle Norge. ;) Eller sender de i oppkrav på en måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar hadde inne på lager til meg så jeg mottar vel det en dag sikkert. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki,men det er i utlandet liksom. : klø : Mest lyst til å shoppe det i gode gamle Norge. ;) Eller sender de i oppkrav på en måte?

Trenger ikke være skeptisk til å handle fra velrenomerte firma i utlandet. For det førse så sparer du penger, og for det andre så har faktisk de du handler fra ting på lager! Anbefales! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også anbefalle firma som christian ga deg link på. har selv handlet holdere til A-stolpen derfra og det kom på døra etter en uke.

ikke noe problem å handle der, du får kvittering med en gang og firma er 110% seriøst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okidoke,da vet jeg det til neste gang! : ja ::D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.