#1 Skrevet August 26, 2005 Noen som vet om noen nettbutikker etc som har a-stolpe instrumentholder til A4 B5? Har bestillt i fra Powerzone men de får det jo aaaaldri inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2005 Her best jeg minne http://www.egauges.com/vdo_acce.asp?Subgroup=Audi_A4_Pod&Cart=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2005 Oki,men det er i utlandet liksom. Mest lyst til å shoppe det i gode gamle Norge. Eller sender de i oppkrav på en måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2005 Oki,men det er i utlandet liksom. Mest lyst til å shoppe det i gode gamle Norge. Eller sender de i oppkrav på en måte? Har sett noen hos Bilextra i Oslo. Vet ikke noe om passform, men de var billige. http://www.bilxtra.no/Documents/Side%2033-58.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2005 Autospar hadde inne på lager til meg så jeg mottar vel det en dag sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2005 Oki,men det er i utlandet liksom. Mest lyst til å shoppe det i gode gamle Norge. Eller sender de i oppkrav på en måte? Trenger ikke være skeptisk til å handle fra velrenomerte firma i utlandet. For det førse så sparer du penger, og for det andre så har faktisk de du handler fra ting på lager! Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2005 kan også anbefalle firma som christian ga deg link på. har selv handlet holdere til A-stolpen derfra og det kom på døra etter en uke. ikke noe problem å handle der, du får kvittering med en gang og firma er 110% seriøst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2005 Okidoke,da vet jeg det til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...