Mjøsa: oppfordring til alle som leser her

Anbefalte innlegg

Nå har jeg en liten oppfordring til dere alle som bruker forumet her. Har prata med litt forskjelige folk i det siste som kjører vw og audi, alle har hørt om klubben og er ikke med.

 

Hva med og prate med folk som du ser kjører en av disse bilene, og be dem med på lokalags treff, så de kan få se det fine samholdet vi har. Det er jo ikke møte virkosmhet vi driver, det er jo rett og slett et koselig samvær med folk av samme intresse..

 

Så til neste søndag, oppfordrer jeg dere alle til og prate med et par folk som liker audi og vw, om de ikke dukker opp gjør jo ingen ting. For du har jo prøvd og kanskje de kommer neste gang.

 

Vh

Meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at noen viser litt initiativ til å holde klubben gåendes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffet til Lørdan er jo en fin mulighet til og få med seg nye folk på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp så få med mest mulig folk, han som ordner treffet sponset oss også på lokalagstreffet med hadeland på våler, så litt artig og vise at vi faktisk stiller opp vi også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.