Golf Mk3: Forskjell på fjærbeinslagre mellom GL og VR6?

Anbefalte innlegg

har slik kjei "klukking" jeg og. eller.. virker som en slags "gnisse" lyd da..

kommre fra bak en plass. kjører også på supersport gewinde..

golf 2 detta sitter på... mektig irriterende om man skal langt på en litt humpete vei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har slik kjei "klukking" jeg og. eller.. virker som en slags "gnisse" lyd da..

kommre fra bak en plass. kjører også på supersport gewinde..

golf 2 detta sitter på... mektig irriterende om man skal langt på en litt humpete vei

er ikke justerbart jeg har, bare vanlige fjører og dempere, så det er nok uavhengig av hvilket fabrikat understellet vårt er.

lurer sykt på hva som kan lage den for¤%&¤# lyden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke justerbart jeg har, bare vanlige fjører og dempere, så det er nok uavhengig av hvilket fabrikat understellet vårt er.

lurer sykt på hva som kan lage den for¤%&¤# lyden..

hmm. snodig greie.. skulle vel gått til innkjøp av nye foringer men... er litt for kaldt ute til å begynne med slikt nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig rart, men lyden min ble borte etter jeg hadde den på verksted, har ingen skjøter på eksosen pga orginal anlegg fra fabrikken enda:) og kan si jeg så at eksosen lå innpå da jeg var under bilen da den sto på bakken, men men.. lyden er borte håper det holder seg slik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.