#51 Skrevet Desember 25, 2005 har slik kjei "klukking" jeg og. eller.. virker som en slags "gnisse" lyd da.. kommre fra bak en plass. kjører også på supersport gewinde.. golf 2 detta sitter på... mektig irriterende om man skal langt på en litt humpete vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 25, 2005 har slik kjei "klukking" jeg og. eller.. virker som en slags "gnisse" lyd da.. kommre fra bak en plass. kjører også på supersport gewinde.. golf 2 detta sitter på... mektig irriterende om man skal langt på en litt humpete vei er ikke justerbart jeg har, bare vanlige fjører og dempere, så det er nok uavhengig av hvilket fabrikat understellet vårt er. lurer sykt på hva som kan lage den for¤%&¤# lyden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 25, 2005 er ikke justerbart jeg har, bare vanlige fjører og dempere, så det er nok uavhengig av hvilket fabrikat understellet vårt er. lurer sykt på hva som kan lage den for¤%&¤# lyden.. hmm. snodig greie.. skulle vel gått til innkjøp av nye foringer men... er litt for kaldt ute til å begynne med slikt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 25, 2005 veldig rart, men lyden min ble borte etter jeg hadde den på verksted, har ingen skjøter på eksosen pga orginal anlegg fra fabrikken enda:) og kan si jeg så at eksosen lå innpå da jeg var under bilen da den sto på bakken, men men.. lyden er borte håper det holder seg slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...