Anbefalte innlegg

Noen som har noen linker eller plasser hvor de selger RS6 speilkåper ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes ikke speilkapper til RS6 vel???? mener det er hele speilhus som må kjøpes. men, du kan jo få kjøpt crom speilkapper på NBS blandt annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

staylingtech i levanger har disse, betalte enten 890 eller 990. Enkel montering. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet speilkåpen til chrome på min bil. (Dvs hele skiten, ikke sånn du limer på)

 

Dette byttet jeg i fjor og det var et h*lvete å få tak i, husker jeg. Jeg letet mange plasser for jeg ville ikke ha den lime-på varianten som de fleste selger. Men tilfeldigvis jobbet jeg i Stockholm da og der hadde de på en butikk som heter noe sånt som "Stockholm Auto Styling." Kostet ca 1500,- svenske. Men det finnes kanskje noen nærmere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for svarene, nå får jeg ta en liten runde å få sjekket opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg tror egentlig ikke det var "Stockholm Car Styling" butikken het. Det virker jo også som om det kun er nettbutikk... Dessuten står det at speilene kom inn i sortimentet januar05. Jeg kjøpte mine et halvt år tidligere. Men DET spiller jo ingen rolle, for de fåes jo tydeligvis tak i i den nettbutikken. Sikkert billigere å handle der enn å reise til Stockholm allikevel : rolleyes

Men siden det tydeligvis er in pro som lager speilene, er det sikkert ikke problem å få tak i disse i Norge heller. Er jo flere som forhandler de herover.

 

Jeg reiser forresten til Stockholm i morgen, så rop ulv om jeg skal kjøpe med til noen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 speilhus finner du stadig vekk på Ebay. Jeg kjøpte mine fra Tyskland og de kom på ca. 2500 NOK for begge to (inkl. frakt/toll). Disse er i børstet aluminium og må ikke forveksles med f.eks. InPro sin speilhus i krommet plast som koster ca. 1000 NOK for et par.

 

Møller Norge selger forøvrig bare komplette RS6 speil med hele innmaten til ca. 6000 NOK pr. stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha In.Pro sine chrome-kåper så er det Eiker Motorshop som forhandler disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 speilhus finner du stadig vekk på Ebay. Jeg kjøpte mine fra Tyskland og de kom på ca. 2500 NOK for begge to (inkl. frakt/toll). Disse er i børstet aluminium og må ikke forveksles med f.eks. InPro sin speilhus i krommet plast som koster ca. 1000 NOK for et par.

 

Møller Norge selger forøvrig bare komplette RS6 speil med hele innmaten til ca. 6000 NOK pr. stk.

 

dette virker jo som en veldig overkommelig pris ift prisen på nye hos Møller.

Og så er det vel ikke til å stikke under en stol at det ser MYE bedre ut enn

de kromsakene? : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det komplett speil det er prisen på eller? Eller er det bare kåpene?

Grunnen til at det blir så dyrt hos Møller er jo at du ikke får kjøpt kåpene løse, du må ta med motor og hele pakka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg selger mine nå da bilen er solgt.

 

Se annonse under deler.

 

Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er forskjellen på rs6 speil og vanlige, bortsett fra de er børstet alu da.

de er vell samme str er det noe mer forskjell ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Det er samme type speil, det som er forskjeller er om det er børstet eller ikke.

På eldre enn 2002 modell er det vel ett lite og ett stort speil.

 

Ellers finnes det jo speilkapper som er "billigløsningen".

 

Hilsen Petter

 

PS de er forresten solgt......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.