Anbefalte innlegg

HJELPHJELPHJELP

 

HJELP!!!!!?????

 

 

Hjelp meg noen... Malte hus i går.. høyt oppe og det blåste...

 

Idag da jeg sklle ut å vske bilene ser jeg at det her blåst maling sprut på

TT-Cab´n til dama og på GTI´n min....

 

WHAT TO DO??

Er det rubbing og polish som er tingen??

Trenger tips!!! : faint :: faint :: faint :: faint :: klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags mailing brukte du????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags mailing brukte du????

 

Drygolin olje maling.. det er tørt fra igår.. nabo´n har rubbing..Han driver med litt sånn båt puss å slikt..Han prøvde med en spray ,men det tok ikke i det hele tatt. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd du ikke så det i går for da kunne du sikkert vasket det av med tynner,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd du ikke så det i går for da kunne du sikkert vasket det av med tynner,

So??? What to do??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd med white-spirit? prøv det eller statoil sin auto-rens.

bare vær forsiktig med white-spiriten,den er sterk og ikke bra for lakk/lister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i å teste diverse midler på bilene. Du kan ende opp med å herpe lakken på de.

 

Bit først som sist i det sure eplet og lever bilen inn til et bilpleie firma, så fixer de biffen. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i å teste diverse midler på bilene. Du kan ende opp med å herpe lakken på de.

 

Bit først som sist i det sure eplet og lever bilen inn til et bilpleie firma, så fixer de biffen. : ja :

 

 

Fullstendig enig med Knut Arne her.... Bedre å overlate slikt til folk med rette kompetansen/utsyr for å minimere videre skade på lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en tråd som omhandler noe lignende;

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24968

 

Løsningen for han ble og å levere den inn. Vet også om flere som har fått diverse typer maling på bilene sine isommer og ingen av de har fått det av med godt resultat selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått litt produkter fra Kepler bilpleie som Vestfold lokallag har avtale med..vet du reddet et par biler her for noen mnd siden...

 

Skal gjøre et forsøk med de prod. jeg har blitt annbefalt av dem..så får vi se hva som skjer....

 

TT´n til dama har ikke akkurat blitt veldig mye polert..så er litt skeptisk, men Golf´n min har blitt straffa av gutta på Kepler 2 ganger siden nyttår.så den går det kanskje lettere med..

Den som det ble minst maling på også da ..

 

Ut i garasjen nå å prøve.. kommer tilbake med oppdatering..senere..ehhh...om mange timer : mad :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke dette nytter, kan du gå til en lakkerer og spørre om han kan ta det med en lakkhøvel, eller et carbonstål... Det er sånn som brukes til å fjerne sig og støvkorn etc... funker veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inne fra garasjen nå..

Nabo´n sine diverse midler funker...men faen for et slit.. litt pssing med div. mideler..litt "skraping" med negelen...

 

Dagen i morgen så er nok mye gjort på TT´n. Golfen tror jeg/håper jeg det ikke sitter så jævlig på.. den her fått litt mere treatment med polish..s¨å håper det går lettere der.

 

DET KOMMER AV IHVERTFALL :)

 

Lakk rens og polish fra AUTOGLYM etter det. Så dette går nok bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.