#1 Skrevet August 27, 2005 Halloen Noen av dere som har erfaringer med Lakkbehandling i Bergen ? Har sendt en mail til K2000 og spurt på priser hos de på en Teflonbehandling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2005 Har hørt at K2000 er veldig flinke, ellers så vet jeg ikke om noen andre. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2005 Har brukt LARSENS BILPLEIE i åsane, Veldig fornøyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2005 Hentet bilen min på K2000 på fredag, etter en teflon behandling. Må si meg meget fornøyd! Glinser som den aldri har glinset før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2005 Har brukt LARSENS BILPLEIE i åsane, Veldig fornøyd.. Kan bare si det samme. Veldig fornøyd jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2005 Gode greier. Hva var prisen på K2000 og måtte de ha bilen natten over ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2005 Gode greier.Hva var prisen på K2000 og måtte de ha bilen natten over ? Jeg hadde bare etterbehandling denne gangen, tror første behandling koster 5000-5500,-. Leverer bilen kl 8 om morgenen og henter den igjen i 15-16 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2005 Jeg hadde bare etterbehandling denne gangen, tror første behandling koster 5000-5500,-. Leverer bilen kl 8 om morgenen og henter den igjen i 15-16 tiden. Takk for svar her Joachim. Jeg tar nå av skiboksen og bestiller time ;- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...