Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver meg her siden det ikke finnes noen store organiserte fora for min type bil.

 

Kjører en Seat Leon 20VT4. Dere kan se bilen her: (kom gjerne med kommentarer)

 

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

 

Siden dette er en vag bil håper jeg dere tar godt imot den her i bergen også, ble veldig godt tatt imot i trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Og velkommen til klubben :)

Bilen din ser utrolig bra og gjennomført ut ;)

Har alltid likt Leon, tøffe biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ser veldig bra ut:)

Hadde selv tenkt å kjøpe meg en slik en.

Meget stilig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen skal du være. utrolig pen bil, men er det noe jeg skal sette fingern på så er det at det ikke er tåkelys i fangern der... sukk (blir nesten litt fra meg) hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig pen bil, liker fronten veldig mye! men bakenden har ikke helt grodd på meg enda. velkommen i klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben Vegard!!

 

Håper du er å se på Tirsdagstreff våres fremover da.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å dukke opp. Jobber ofte sent på tirsdager, men skal nok komme engang iblant.

 

Takk for alle kommentarer...

 

Angående tåkelys i fangeren: Skal til scotland og hente en FMIC i oktober, og med den så går ikke de orginale tåkelysene inn, og siden de koster 1650,- stk droppet jeg dem og må finne noen som passer etter jeg har montert FMIC.

 

Driver også å ser (sparer til) på turbobytte... Håper å få gjort det i løpet av vinteren, så det er klart til neste sesong...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.