#26 Skrevet September 1, 2005 Heisann.... Ser at ingen av jentene i klubben har svart her. Kunne godt tenkt meg en T- skjorte eg og, men er det mulig å få noe i "dame str" ?? Eller evt. TOPPER?? Hadde vert kult det da... Mener også at fargen skal være sort m/sølv farget logo både forran og bak. Så litt på den som Mjøsa lokallag hadde, grei nok, men feil farge på skriften bak, bokstavene kunne også vert en tanke større.... Men er vel andre som har andre ideer og, håper eg... BERGEN LOKALLAG GO GO GO !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 1, 2005 Vi skal få ordnet jente stk eller topper hvis du ønsker dette. Det er også kommet en go del PM`r på om det også vil være barne str. Jeg skal gjøre ALT jeg kan dersom dette blir noe av. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2005 Siden det var dårlig med respons her så får jeg starte!! Hva med noe så enkelt som: Svart t-skjorte med VW-AUDI CLUB NORWEGEN over venstre bryst. (Slik som alle produktene i webshoppen) og bak: BERGEN LOKALLAG som dekker hele ryggen fra skulder til skulder... Skriftfarge i sølv. Ivertfall en ide. Noen bedre folkens?? Mvh Ørjan BERGEN LOKALAG - "Regn med oss" Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2005 HEHEHEHEHEHE DEN VAR FAKTISK UTROLIG BRA!! notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 2, 2005 BERGEN LOKALAG - "Regn med oss" Hehe... Den var ikke dum!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 2, 2005 BERGEN LOKALAG - "Regn med oss" Hehe... Den likte jeg. Ikke dum ide med en liten paraply heller, men liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 2, 2005 BERGEN LOKALAG - "Regn med oss" Hehe... Og med paraply over "regn med oss" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 2, 2005 Topper var et godt forslag Tar gjerne en t-shirt jeg.... er litt for diskre logo og skrift, ikke for mye dill liksom..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...