Sachs raceclutch vs orginal?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan Sachs raceclutch med spesiallaget belegg og press oppfører seg i forhold til en orginal clutch?

 

Hvordan oppfører en cinter clutch seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinter clutch tåler jo seff mer en vanlig clutch, og du kan bare glemme å slure, det er som å kjøre med en på/av knapp;) så kø kjøring med sinter utgår.. hehe

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off,derfor jeg IKKE vil ha det,MYE stopp og start i dagens trafikk.. : rolleyes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigmund Flydal her på forumet kjøpte en Sachs racing clutch til sin A4 1,8Tq fra TS Racing. Skal holde for 450 (?) hk og er visst slettes ikke vond å kjøre med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigmund Flydal her på forumet kjøpte en Sachs racing clutch til sin A4 1,8Tq fra TS Racing. Skal holde for 450 (?) hk og er visst slettes ikke vond å kjøre med..

 

Du vet ikke pris? : klø :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet ikke pris? : klø :;)

 

Husker ikke det i farten.. Men det er bare å ringe Tommy og spørre det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke det i farten.. Men det er bare å ringe Tommy og spørre det :)

 

Har maila de nå så får vi se. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinter clutch tåler jo seff mer en vanlig clutch, og du kan bare glemme å slure, det er som å kjøre med en på/av knapp;) så kø kjøring med sinter utgår.. hehe

:)

 

har du kjørt med sinter? kø kjøring ikke noe problem med sinter med orginal trykkplate iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som man må være oppmerksom på er at dersom en sinter begynner å slure med orig. trykkplate så slittes sinteren fort ut, derfor anbefales det at man opgraderer trykkplata også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo sende en mail til info@veloxmotor.com.

Mener å huske at han har clutcher som tåler mye juling samtidig som det er som å sette i gang med en org clutch

 

 

Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey!

på s2n jeg nettop solgte var det AP racing clutch og den kunne jeg slippe på turtallsperra med 350 hk å spinne av gåre uten at den slura i det hele tatt! å den var helt grei i kø kjøring! gikk an å slure den litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å mailer med en kar i fra http://www.fastone.se nå og har fått en pris på 1795skr som blir ca 1500nkr og han kan sende det i fra privat avsender i fra Sverige.Prisen er på en 6-puckers sinterlamell og han sier at den IKKE blir fortere slitt med org trykkplate enn med en annen trykkplate og at det går ann å slure den litt avgårde.Den skal tåle 30% mer hk enn den org med org trykkplate.

 

Er dette ett dumt valg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan Sachs raceclutch med spesiallaget belegg og press oppfører seg i forhold til en orginal clutch?

 

Hvordan oppfører en cinter clutch seg?

 

Jeg kjører med sachs clutch som skal tåle 450nm og det er ikke noe problem å kjøre med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg lurer på om jeg har fått med senterlamell på den eller....

Er ikke så lett å slure på clutchen nå gitt....er enten eller.

Prøver jeg å slure, begynner det bare å riste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne clutchen Flissundet selger til rundt 7000?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.