#1 Skrevet August 27, 2005 Folk som har bilder fra dette treffet... vennligst legg de inn her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2005 Here comes!!! Først litt bilder fra selve treffet (Lørdagen fra 10 - 18) De som kom tidlig på dagen ble møtt av denne solstrålen! En A4 En Coupe quattro S2(?) Coupe VW Pasat VW Corrado (noen som fikk fanga fargen på denne bilen på et bilde?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2005 En god gammel K70 Treffets peneste Einser Golf 2 i en litt skjelden utgave Vinnere av pokkiser (del 1) Vinnere av pokkiser (del 2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2005 Mine : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2005 Så litt bilder fra de aktiviteter som var før lørdagen (fredagskvelden) og de som var etter treffet (Lørdagskvelden) For de av dere som ikke gadd å overnatte; Dere gikk glipp av en knall grillings med SOL, ØL, KJØTT, BILPRAT og SJITPRAT (et must for oss nordlendinger ) Slik ser Per ut når han endelig får mat: Frode og Jan Ove tidlig på morran, Lørdag. Var vel i 8 tida dette... Tor Inge stiller klar til å mekke! Han fant ikke noe å mekke på Per og Walter fant en lekebil etter at folka var gått og måtte se om det var noe vandring i fjæringa på bilen... (JA DET VAR DET!!) Vi slapp ut hundene for litt kamp/lek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2005 Videre..... Noen har fått varmet seg litt pølser. Maten er servert. Sånn så grillen ut til tider (misunnelig nå?) Mer mating av bilfolket... Stemningen økte utover kvelen. Keko er i alle fall i form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2005 fler: Min IKKE strøkne corre (nesten litt flau over å ha den der)forøvrig lakkert i hvit perlemor.. Likte disse lysa godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2005 Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2005 Vil samtidig takke for et hyggelig og ikke minst ett utrolig vellykket treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2005 Gjenta dette neste år også da, så skal jeg ikke ha blitt påkjørt rett før OT: er den rosa og den blå Poloen med i cluben? Navn/link til bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2005 Bilder fra meg kommer til kvelden, må få ladet batteriet til kameraet... OT: er den rosa og den blå Poloen med i cluben? Navn/link til bilene? Den rosa er medlem, men navnet kjenner jeg ikke. Den er hjemmehørende i Mandal. Den blå er ikke medlem (enda) men press legges på eieren til stadighet. Den er hjemmehørende i Lillesand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2005 Ett par oversiktsbilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 28, 2005 Er det noen som har navn og rykte til han med Country'n, skulle gjerne vært i kontakt med han?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2005 Er det noen som har navn og rykte til han med Country'n, skulle gjerne vært i kontakt med han?? Jeg vet ikke hvem som eier den, jeg vet bare at den hører hjemme her i Arendal, da jeg ser den jevnlig. Eieren er ikke klubbmedlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2005 Slik ser Per ut når han endelig får mat: Synes det er bilde av Per ved grillen med mat i labbene fra hvert eneste treff jeg. Gjør du ikke annet Per ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 28, 2005 Her er ett par av mine: Resten finnes her ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 28, 2005 Synes det er bilde av Per ved grillen med mat i labbene fra hvert eneste treff jeg. Gjør du ikke annet Per ? En stakkar må da ha mat! Uansett, her er noen av bildene som jeg tok. Alle sammen (161 bilder) er i ferd med å bli lastet opp til http://public.fotki.com/Volkswagen/hove_2005/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2005 Jeg ble lykkelig eier av denne Den tok seg fint ut i glass-skapet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2005 Håper du er fornøyd Tommy, ble litt tommere i VW hylla mi nå.. Men Audi hylla kommer seg. Ble jo en flott Audi A8 på lørdag! Og en Sort Corrado på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 29, 2005 Den blå RS 2 som Jørn har kjørt på div treff, hva MTM oppsett er det på den, noen som vet noe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2005 Så vidt jeg har forstått er det tilsvarende til oppsettet i hans gamle RS6, rundt 420+ hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...