#1 Skrevet August 28, 2005 Hei, jeg har montert en navi+, i min a6. Jeg får feilmelding, to ganger etter hverandre, når jeg starter bilen. Det står: RDS-TMC tuner is faulty or could not be established! Det må da være en meny, som jeg kan slå av søkinga av denne enheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2005 Er det virkelig ingen som kan hjelpe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2005 Skjønner du er litt sugen på dette. Fant denne siden akkurat: http://www.vegvesen.no/trafikk/rds_tmc/index.stm Kanskje du skal skaffe deg TMC likevel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2005 Håpa jeg kunne spare noen kroner nå da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2005 Her finner du det: http://www.nav-plus.com/instructions/programming.html Et lite utdrag: Software Coding: You will need VAGCom to adjust the settings of your car. I recommend buying it from Ross-Tech, but there may be someone in your city that will program your car for you. Note that there are two different modules that control the Nav Plus, module 37 controls the navigation portion, and module 56 controls the radio portion. You will need to adjust settings in both modules. Note that you have to do the software coding using module 56 - Radio. Connect VagCom and go to Module 56, Radio. When you access your Nav system, the Nav Plus screen should change to DIAG, and you should see the software coding for your Nav Plus as below. 6 TMC Coding (D-Navi) 0 This will disable TMC. Use 0 if you do not have a TMC on your unit to prevent a startup error being displayed when you turn on your Nav Plus. Traffic button will be disabled. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2005 Så var det bare å få tak i en med VAG-COM? Jeg har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2005 Hjelp, må bare få bort disse meldingene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2005 Problem: Fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2006 Måtte du bruke VAGcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2006 Måtte du bruke VAGcom? Ja, det måtte jeg, kjør på vag, å få de til å stille spilleren, slik at den tror den ikke her den tuneren den spør etter. : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...