#1 Skrevet August 28, 2005 Har vært på jakt etter litt styling til min 200, men ser ut som det er ingen som lenger eller har vist noe særlig interesse for å lage styling til denne bilen har sett noe fangere til nyere modeller av 200/100, kan dette være mulig å få til å passe uten å bruke for mange timer med det? som dette bakskjørtet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2008 Er ikke det en C4-rumpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2008 Det er en herlig C4-rumpe, ja C4 er smalere og rundere i formene enn typ44, så ser vel for meg at det blir en god posjon modifisering for å få det bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2008 Er ikke det en C4-rumpe ? Gratulerer, du greide å hente frem et spørsmål som er over 3 år gammelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2008 Hehe, det fant jeg ut ETTER jeg hadde posta innlegget..men, ingen hadde jo svart på det Gratulerer, du greide å hente frem et spørsmål som er over 3 år gammelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...