Agder: Takk til alle fremmøtte på treffet!

Anbefalte innlegg

Jeg vil på vegne av styret i Agder lokallag rette en stor takk til alle fremmøtte på treffet på Hove denne helgen, og ikke minst en stor takk til alle som hjalp til med å få maskineriet til å gå rundt. Jeg skal ike nevne noen navn, for da kommer jeg helt sikkert til å glemme et eller to... :rolleye:

Selvfølgelig også en stor takk til våre sponsorer av demoprodukter, demobiler og gaver til utlodningen. Tusen takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller meg i køen bak Per og takker for all hjelp, uten dere hadde ikke dette gått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer folkens !

Ut fra bildene under "Treff" fra arrangementet deres ser dette fint ut !

Ute-arrangementer i Norge er til de grader væravhengig og følgelig sannsynlighet for høy eller lav deltagelse. Dere ser ut til å ha vært rimelig heldige, og følgelig fått samlet en del folk og biler. Utrolig mange fine biler !

Gratulerer igjen, håper det ikke ble så mye å gjøre for enkelte at de ikke tar et "tak" om igjen om ikke så altfor lenge.

Hilsen en med litt arr.-erfaring, John K.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kliner til igjen med nytt treff...litt endret program tenker jeg...og maaaange flere biler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår at neste års treff blir i Åmli! :P Wheee...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du har sikkert en bondegård der oppe som vi kan leke oss på? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår at neste års treff blir i Åmli! :P Wheee...

Neisåmen om jeg besøker barndomshjemmet ditt Andreas:D kan bli smittet av "syndromet" ditt;)

Bare kom neste gang du, så er vi fornøyd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.