#1 Skrevet August 28, 2005 Jeg vil på vegne av styret i Agder lokallag rette en stor takk til alle fremmøtte på treffet på Hove denne helgen, og ikke minst en stor takk til alle som hjalp til med å få maskineriet til å gå rundt. Jeg skal ike nevne noen navn, for da kommer jeg helt sikkert til å glemme et eller to... Selvfølgelig også en stor takk til våre sponsorer av demoprodukter, demobiler og gaver til utlodningen. Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2005 Jeg stiller meg i køen bak Per og takker for all hjelp, uten dere hadde ikke dette gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2005 Gratulerer folkens ! Ut fra bildene under "Treff" fra arrangementet deres ser dette fint ut ! Ute-arrangementer i Norge er til de grader væravhengig og følgelig sannsynlighet for høy eller lav deltagelse. Dere ser ut til å ha vært rimelig heldige, og følgelig fått samlet en del folk og biler. Utrolig mange fine biler ! Gratulerer igjen, håper det ikke ble så mye å gjøre for enkelte at de ikke tar et "tak" om igjen om ikke så altfor lenge. Hilsen en med litt arr.-erfaring, John K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2005 Vi kliner til igjen med nytt treff...litt endret program tenker jeg...og maaaange flere biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg foreslår at neste års treff blir i Åmli! Wheee... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2005 Ja du har sikkert en bondegård der oppe som vi kan leke oss på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg foreslår at neste års treff blir i Åmli! Wheee... Neisåmen om jeg besøker barndomshjemmet ditt Andreas:D kan bli smittet av "syndromet" ditt;) Bare kom neste gang du, så er vi fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...