Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva trikset for å få av dørsidene på C4 var!? Har skrudd av de skruene jeg ser, samt håndtaket osv. men jeg får fremdeles ikke til å "løfte" dørsiden ut av sporet! Er det noe jeg ikke finner/har glemt å skru av som ligger godt skjult?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på: fjerning av dørtrekk.

 

Garanterer deg at du finner noe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk noen kjappe svar av mortenWL på irc så ordna det seg!

Den "skjulte" skruen satt bak døråpneren tildekket av noe lær : rolleyes

 

Fant ingen andre poster på dette så hvis flere lurer på hvordan man tar av dørtrekket på c4 så kan jeg ramse opp noen kjappe punkter.

1. Skru av de to skruene som sitter på hver sin ytterkant på toppen av trekket.

2. Dra av dekslet til håndtaket, sitter klipset fast. Kan lures av ved hjelp av flatjern under kanten, og skru ut skruene bak dette.

3. Dra ut døråpneren og ta av festeklipsen til åpnewiren, så kan du skru ut den delvis skjulte skruen bak der.

4. Løft hele dørtrekket noen cm oppover før du tar det utover, dermed er det løst.

 

Har du manuelle vindu så må dekslet på sveiva tas av for å komme til skruen som holder denne. Dette dekselet skal skyves fra "snurreknoppen". Jeg har alltid ødelagt/skadet nesten alle disse dekslene når jeg har tatt av sånne : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 'haug' tips her også.. :D

 

Vindussveiven: Ta vare på forsterkningsmetallet (fjærstål) fra en gammel vindusvisker, bøy enden 90 grader 3mm innpå, og vips, du har en topp fiskekrok som drar av slike klips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.