#1 Skrevet August 28, 2005 har noen tilfeldigvis et koblingskjema over luft og trykk og slanger som har med turbo og trykk og gjøre? d gjelder da en 2.2 turbo 10v mc i en audi 100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2005 jeg har kjøpt bok hos bentleypublishers i usa og der står det meste.. Noe spes du lurte på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2005 jeg har kjøpt bok hos bentleypublishers i usa og der står det meste.. Noe spes du lurte på ? bare oppsettet til turboen med følere ventiler og det som hører til... ...prøver å forstå heile systemet turboen,lufta og bensin hører til. givere og alt, men først og fremst hvordan luftslanger og det som har med turbotrykk og gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2005 Hjelper denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2005 Hjelper denne? TAKK nøyakti ka jeg trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2005 Noen som veit hva den tanken som nr. 19 er ? Og den boksen som nr 22 er koblet til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2005 Noen som veit hva den tanken som nr. 19 er ?Og den boksen som nr 22 er koblet til? 19 er et kullfilter, noe sånne miljøting bare til bruk i utlandet 22 er en ventil styrt av elkontakten + vakum. det er denne som fungerer som bensinkutt da den oppner opp for at lufta kan gå utenom luftmåleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2005 Kan man fjerne kullfilteret uten problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2005 22 er en ventil styrt av elkontakten + vakum. det er denne som fungerer som bensinkutt da den oppner opp for at lufta kan gå utenom luftmåleren. Skikkelig primitivt ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2005 Er vel ikke noen som kan skaffe et sånt oversiktsbilde som Kjell Bøe la ut, men bare til en Passat 1,8T 2000 modell m/klima?? Kanskje du har flere Kjell Bøe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2005 Desverre, det har jeg ikke... Men det er jo bare og løpe innom møller og spørre etter noe i systemet der og be om en utskrift av bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2005 Desverre, det har jeg ikke... Men det er jo bare og løpe innom møller og spørre etter noe i systemet der og be om en utskrift av bildet Ahh.. da blir jeg nok å gjøre det ja.. Takk for tipset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2005 er det noen som har et slikt skjema, bare til en 87 200tq med kg motor, vet ikke om det er forskjell, men hadde vært greit med et slikt til den viss det skulle være noen forskjell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2005 Jeg er passe skråsikker på at det er likt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2005 22 er en ventil styrt av elkontakten + vakum. det er denne som fungerer som bensinkutt da den oppner opp for at lufta kan gå utenom luftmåleren. Har denne noen andre funksjoner enn bensinkutt ? Tente på å fjerne hele shitten da jeg tror jeg har vakumlekkasje far det området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...