Lyd i forstilling etter 50m ca?(Etter oppstart hver gang)

Anbefalte innlegg

Veldig vanskelig å forklare lyden, men den kan kanskje minne om en fjør på en måte, som.. ikke spretter tilbake, men går tilbake. Lyden kommer iallefall etter at bilen har stått kald en stund, og er lik hver eneste gang.

Kommer foran ved venstre hjulet. : klø :

Forventer ikke mange svarene, men om noen i hele tatt har noen ideér så er jeg takknemelig for det. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ved sving eller rett frem kjøring? har selv en lyd som kommer etter litt ratting om morgenen som høres ut som servo pumpa eller.no slikt.. klarer heller ikke forklare hvordan denne lyden høres ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..nei, uavhengig om det er sving eller ikke, så fort jeg har rulla litt etter oppstart så kommer den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå husker jeg ikke så godt så sent på kvelden, men jeg tror min lyd også oppstod uavhengig av sving, er blitt så vandt med lyden at jeg har sluttet å registrere den. men har somsagt slått meg til ro med at det er servo'en som lager en koselyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SIkkert ute på viddene jeg da .. men det er ikke ABS'n som har en oppsummering eller noe da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..Er jo litt logikk i det, men iogmed at den "oppsumeringa" ikke har vært der før så tror jeg ikke det, og da heller ikke bare på den ene siden. ABS'en blir sjekket opp så fort jeg har vridd om nøkkelen, og lampa slutter å lyse, dette er gjort innen sekunder.

Men takk for forslag! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vel.. Har ikke kunnsap til å finne ut av dette selv, så det jeg må levere bilen til skolt og betale mangfoldige lapper igjen vel? Blah.. :P:o

Vet drivknuta er ganske sliten.. Men tror ikke den lager en sånn lyd, etter hver oppstart og jeg har rulla noen meter. Ett eller annet rundt venstre hjul foran er det ihvertfall, det er jeg bombe sikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en merkelig lyd på min Passat når den har rullet noen meter frem. Høres ut som ett eller annet avplast subber i 1/2 sek. Det er en ganske lav lyd og jeg tror den kommer fra venstre forhjul slik som din. Denne lyden har jeg hatt helt siden bilen var ny. AS Auto har ikke funnet noe grunn til dette. Jeg har derfor slått meg til ro med at dette ikke er noe å bry seg om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel, men siden lyden brått en dag kom på bilen min så tror jeg det er noe som ikke stemmer helt også. : klø :

Skal dra innom lokale VAG verskted å høre om tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta av reima til servoen, rå muskelkraft må til : eek :

men om lyden forsvinner vet du hvor lyden kom fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.