#1 Skrevet August 29, 2005 Har fått en mail fra en i styret i Autoshow, Han vil gjerne ha med biler fra VW Audi Club Norwegen, I første omgang får vi 10-12 plasser (kanskje fler) om interessen er stor Den 23-25 september 2005 er det bilutstilling i skjærgårdshallen Langesund,Telemark. Utstillingen består hovedsaklig av sporstbiler, både nye og veterane. Det vil også være noen motorsykler der samt stands. Det er gratis og delta for ALLE!! Overnatting: alle deltakere på autoshow 05 får rabatt ved overnatting på Quality Hotel & Resort Skjærgården. Hotellet ligger 100 meter fra hallen. Pris på overnatting: Dobbeltrom: kr 450,- pr. person pr. natt Enkeltrom: kr.700 ,- pr. person pr. natt Prisen inkluderer frokost og bruk av badeparken i hotellet. Det er også viktig at dere kommer på fredag. Fredagen er til for rigging og hallen er åpen fra klokka. 08.00 – 20.00 for alle deltakere. Hvis dere skulle komme til et annet tidspunkt MÅ dere si i fra til oss. I Hallen er det gratis trådløst internett under hele arrangementet. Ved ankomst vil man motta like mange billetter som det er personer i kjøretøyet. Adressen til Skjærgårdshallen er: Stathelleveien 35, 3970 Langesund Om dere har noen spørsmål osv. Kan dere sende meg en PM og jeg vil videreføre dette til admin på Autoshow. DERE må også sende meg en PM om dere vil stille ut. Håper vi kan få til dette, slik at det blir ett bra treff! Mvh. Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2005 hadde vært moro å stilt ut den blod senka touranen min da.... hehe. skrudd den helt i bånn på det treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2005 er jo ikke lange turen for deg det, knappe 2 timer kjøring.. HAR oppdatert i post #1. Det koster ingen ting å være med, og må heller ikke betale depositum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2005 veit ikke helt om det er noe å stille ut enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2005 Lurer på å ta en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2005 Alle er hjertelig velkommen! Håper hvertfall på å få fylt ut 10-12 plasser, om interresen overstiger dette, skal jeg kontakte arrangøren og spørre om flere plasser! Dette blir et bra treff! Og en fin avsluttning på året! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2005 Kan også legge til at Quality Hotel & Resort Skjærgården er ett bra hotell med ett MEGET bra og familievennlig badeland! Treffet ligger vegg-i-vegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2005 det stemmer! Og prisene de har fått til er også veldig bra! Håper på mange hendvendelser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2005 Fikk en mail fra Admin, De vil gjerne ha RS4 og RS6. Så om noen av dere med slike biler vil melde seg på? send meg en PM! Alle andre kan selvfølgelig også melde seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2005 Var lite respons, er det ingen som kunne tenke seg å stille ut for klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2005 Skal vel stille ut du da Jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2005 kan jeg stille med denne???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2005 Til Kristian; Ja, jeg skal stille ut! Skal du kristian? Til Arve; Såklart kan du stille ut den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2005 Til Kristian; Ja, jeg skal stille ut! Skal du kristian? Til Arve; Såklart kan du stille ut den der Jeg vet ikke jeg, hadde vært morro det men er jo finere Golfer her i distriktet enn min da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2005 Her er i hvert fall en liste med påmeldte til Autoshow 05: Porsche klubben,CBP,Løvaas Motor,US Trucks,ACC Grenland, Corvette Club Norway + noen privat personer Så vi håper at vi kan stille ut med noen biler fra VACN!! få profilert oss litt! Meld dere på dere som har lyst å tror dette blir bra! Håper på 10-15 biler, har ca. 3-4 stk til nå. Så kom igjen. detta blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2005 Hadde vært morro å vært nedover på dette en tur.. Har rikgtig nok en nylakkert bil og den 99% strøken nå. Om det er noe å stille ut tror jeg nok ikke, da den er mere rigget for banekjøring enn no anna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2005 Hadde vært morro å vært nedover på dette en tur.. Har rikgtig nok en nylakkert bil og den 99% strøken nå. Om det er noe å stille ut tror jeg nok ikke, da den er mere rigget for banekjøring enn no anna Hadde vært supert om du stilte ut! Enda bedre med mange forskjellige VAG biler!! Håper du kan komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 5, 2005 Hvis den da nystæsja Poloen min hadde vært helt ferdig og jeg vært hjemme den helga hadde jeg kommet på flekken, men må på seminar med jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 6, 2005 Jeg har bursdag den 23, å feire den på en slik samlig hadde vært kult Kommer det mange andre biler dit? hvor mange mennesker er det plass til eller antatt besøkende?... Har bare igjen å skaffe meg fri fra jobben den helga så kommer jeg Sender deg PM når jeg veit no mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 6, 2005 Jeg har bursdag den 23, å feire den på en slik samlig hadde vært kult Kommer det mange andre biler dit? hvor mange mennesker er det plass til eller antatt besøkende?... Har bare igjen å skaffe meg fri fra jobben den helga så kommer jeg Sender deg PM når jeg veit no mer. Får håpe det blir en bra bursdag da! Vet ikke helt sikkert hvor mange biler det kommer, men det er hvertfall plass til en del biler og mennesker der. Aner ikke hvor mange antatt besøkende som kommer heller. Håper du kommer! Dra gjerne me deg flere fra ditt lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 8, 2005 Det begynner å nærme seg at jeg må sende påmeldings lista til crewet som styrer med Autoshow! ER desverre bare 4-5 stk som har meldt seg på! Veldig bra av dem! Hadde håpet å profilert klubben opp mot de andre som stiller ut!, og fått litt bekjent skap til klubben blant folka.. Håper på noen flere påmeldte!! Mvh. Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 8, 2005 Får vi tid til polering å slikt i hallen der på fredagen eller? Skulle ha laga litt show å da.. på en eller annen måte.. Viss noen av de som skal være med har noen planer så spytt ut :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 8, 2005 Denna da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 8, 2005 Får vi tid til polering å slikt i hallen der på fredagen eller? Skulle ha laga litt show å da.. på en eller annen måte.. Viss noen av de som skal være med har noen planer så spytt ut :) Ja, tid til polering i hallen på fredag etter det jeg vet! Hvor kan jeg få tak i Banneren til klubben) Den derre VW Audi Club Norwegen banneren? Trenger Partytelt til å ha der. Kanskje noen kan sende meg noen papirer som jeg kan ta å legge på ett bord osv? Og er jo muligheter for en tur på byen på lørdagen om folket vil! tenkte da på oss som kommer fra klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 8, 2005 Denna da? Den må GJERNE komme! Din eller andreas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...