Anbefalte innlegg

Ja, tid til polering i hallen på fredag etter det jeg vet!

 

Hvor kan jeg få tak i Banneren til klubben) Den derre VW Audi Club Norwegen banneren?

Trenger Partytelt til å ha der.

Kanskje noen kan sende meg noen papirer som jeg kan ta å legge på ett bord osv?

Og er jo muligheter for en tur på byen på lørdagen om folket vil! tenkte da på oss som kommer fra klubben!

Partytelt og Banner for Telemarklokallag har jeg liggende.....bare slenge nedom det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Partytelt og Banner for Telemarklokallag har jeg liggende.....bare slenge nedom det.

Flotters! Men hadde det ikke vært bedre om vi hadde en banner for klubben lissom? Det er jo et par stk fra klubben som er utenfra telemark som kommer da! men erre muligheter for å gå tak i en slik en, om ikke går vi for Telemark lokallag banneren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og litt videre ang. treffet til dere som foreløpig har på skjemaet!

Fredag er dagen for rigging osv, blir nok muligheter til polering og få opp partytelt og banner osv!

Lørdag som showet starter, så skjer det ikke så altfor mye på dagen, men på kvelden tenkte jeg at VACN gjengen kunne ta en tur på byen og ta noen pils eller 10?

Søndag så håper jeg at dere hjelper litt til med nedrigging av utsyret vi har satt opp!

---Høres dette ok ut for dere som kommer? Kom gjerne med flere synspunkter!

 

 

OG DET ER PLASS TIL FLERE PÅ DETTE TREFFET FRA VACN!!! MELD DERE PÅ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters! Men hadde det ikke vært bedre om vi hadde en banner for klubben lissom? Det er jo et par stk fra klubben som er utenfra telemark som kommer da! men erre muligheter for å gå tak i en slik en, om ikke går vi for Telemark lokallag banneren!

Går sikkert an å låne hovedklubben sin banner også.....sen en PM til Kjetil og hør med han

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det! Da er PM sendt til kjetil!

Om ikke så låner jeg telemark sin! : vinke :

Men stiller du ut på autoshow christian :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den må GJERNE komme! Din eller andreas?

 

Om jeg ikke tar feil er det Inge Opland sin sykt fine A4. :tilber:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar feil er det Inge Opland sin sykt fine A4. :tilber:;)

Hmm, ja når du sier det, så stemmer vell det. Kanskje han vil stille ut.

Kommer du da Tom Are? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ja når du sier det, så stemmer vell det. Kanskje han vil stille ut.

Kommer du da Tom Are? :confused:

 

Bor desverre for langt unna gitt,skal jobbe også. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt unna sa du? heh.. jeg har lengre enn deg :P Skal kjøre fra Gjøvik. Jeg dukker opp på fredagen. ca kl 16.00 tenker jeg. Jeg blir med å rigger både opp å ned, det er ikke noe problem. Og byen er jeg med på :) Stikker vi til Porsgerund da eller? eller det noe liv i Langesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt unna sa du? heh.. jeg har lengre enn deg :P Skal kjøre fra Gjøvik. Jeg dukker opp på fredagen. ca kl 16.00 tenker jeg. Jeg blir med å rigger både opp å ned, det er ikke noe problem. Og byen er jeg med på :) Stikker vi til Porsgerund da eller? eller det noe liv i Langesund?

er ikke så ofte i porsgruNN, for jeg er fra bamble, (holder meg her)

Men blir ikke mere liv enn det vi lager selv. Neida, Lørdagene pleier vell å være helt ok, er ikke så mye liv som på sommeren, men vil a tru det er noen folk ja!

Veldig bra at du er med på opp og ned rigging!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om vi kanskje skal få tak i Lerret og Videokanon og kjøre Klubb DVD filmen? Hva synes dere om det? Noen som har lerret og kanon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I MORGEN, mandag, er det pressemøte, om noen av dere kunne tenke dere å komme å bli fotografert, er det bare å møte opp klokka 1700 utenfor skjærgårdshallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG i morgen Tirsdag i 1800 tiden kommer Varden, som ei kom idag (mandag) Møt opp dere som kan! Utenfor skjærgårdshallen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff her skulle jeg ha vært ... snufs.. dette ser ut til å bli bra. Men hva skal man gjøre når man sitter med ic i fanget og lurer på hvordan man skal gjøre dette perfekt ;) ... men neste år Jan Richard, neste år... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff her skulle jeg ha vært ... snufs.. dette ser ut til å bli bra. Men hva skal man gjøre når man sitter med ic i fanget og lurer på hvordan man skal gjøre dette perfekt ;) ... men neste år Jan Richard, neste år... : rock :

 

Det er ca. 75-80 påmeldte til treffet.

Bilen er vel kjørbar el?

Synes du kan komme jeg! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ca. 75-80 påmeldte til treffet.

Bilen er vel kjørbar el?

Synes du kan komme jeg! : vinke :

Nei dessverre den er ikke kjørbar, den står nå uten fanger forran, uten ic, uten turbo og grenerør så blir vanskelig det å komme.. hmm kan jo ta den på bilhenger da hvis du hjelper meg å dytte den på plass hehe.. nei men lover til neste år og gjøre et BIG NUMBER : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info til deltagere ved Autoshow 05.

 

 

Viktig:

Det er veldig viktig at dere legger noe under motor/girkasse (avispapir etc.) evt. annet som kan lekke olje og lignende.

 

Åpningstidene:

Fredag er hallen åpen fra klokka 10.00 – 20.00. Denne dagen er som dere sikkert har fått med dere, kun for dere som stiller ut. Det vil si at det ikke er noe publikum på fredag.

 

Lørdag og søndag er det åpent mellom 12.00 – 18.00 for publikum.

For utstillere er det åpent fra kl. 10.00 – 19.00 (ca) begge dager.

 

For dere som eventuelt trenger bilen til transport etter dagen er omme, er det kjempe viktig at dere er tilbake før hallen åpner for publikum dagen etter.

 

Vask av kjøretøyer:

De som ønsker og eller trenger å vaske kjøretøyene har tilgang på vann bak hallen, såpe, polering etc. må dere ha med på egen hånd. Men jeg ville anbefalt dere å vaske bilen/ motorsykkelen deres hjemme.

 

Internett:

I hallen er det trådløst internett for de som skulle ha behov for det. Dette er selvfølgelig gratis å bruke.

 

 

Sikkerhet ved hallen:

I hallen er det alarmer som er direkte koblet til Falken. Falken vil i tillegg ta noen turer ned til hallen i løpet av kvelden/natten, det skal også politiet gjøre.

Som en ekstra beroligelse ligger hallen nesten vegg i vegg med et Quality Skjærgården Hotel & Resort som vil være ekstra på vakt denne helgen.

 

 

Er det noe mer dere lurer på, ta kontakt.

 

Mvh.

Tom Henrik Haugland

Autoshow DA

Tlf: 900 26 440

e-post: admin@autoshow.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å ta en tur
o.t men snakka med deg på gate bil her..bilen har blitt jævlig fin,det er absolut noe os stille ut på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for å bompe denne tråden + si litt om de som har lyst til å stille ut. synes at de som har tid og har lyst til å vise fram klubben burde ta seg en tur. jeg selv skal stille ut og det er ikke gjort stort med min bil... en RS fanger + noen 20" + div lykter som ikke er helt orginalt. bare å stille opp uansett, bare en har tid. mener seff ikke at folk fra det lange nord skal ta turen selv om de har tid, men hadde jo seff satt stor pris på det. men dere som bor 2-4 timer unna burde jo vurdere saken. men dette er kanskje lett å si for meg, da jeg kan dytte bilen min 10 meter og renne ned til treffet. kort vei ? nah, ikke no særlig.... hehe :P

bare å gi beskjed til Jan R viss dere tilfeldigvis ikke har sett eller hørt om dette før, så får vi nok ordna plass til dere...

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.