#1 Skrevet August 29, 2005 vurderer og selge stylingen min da jeg krasjet på vei til og hente den,vist bilen blir vrak så selger jeg stylinga..det jeg har er front bak skjørter m3 speil emblemfri grill vr6 leppe 8*14 rh cup felger med nye dekk og 4stk 1cm spcere og 2stk 2cm send pm eller sms for info 93225963 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2005 vurderer og selge stylingen min da jeg krasjet på vei til og hente den,vist bilen blir vrak så selger jeg stylinga..det jeg har er front bak skjørter m3 speil emblemfri grill vr6 leppe 8*14 rh cup felger med nye dekk og 4stk 1cm spcere og 2stk 2cm send pm eller sms for info 93225963 noen som er interesert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2005 vr6 lippe? meninga du sku ha den under fangern din elr?? bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 Kjøpte du skjørtene av Stine har på forumet? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2005 vr6 lippe? meninga du sku ha den under fangern din elr?? bilde?nei fikk den med når jeg kjøpte bilenså kjøpte jeg styling senere men krasja bilen når jeg hadde henta frontfangeren..bilder på fikk en hiace i sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 Kjøpte du skjørtene av Stine har på forumet?Pris? ja kjøpt dem av stine ja men vilø helst selge alt sammen samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2005 bilde av fronten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2005 bilde av fronten?selger alt samlet eller ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2005 selger alt samlet eller ikke noe Da hadde det vært kjekt med en pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2005 Da hadde det vært kjekt med en pris frontenfanger,bakfanger og skjørtene:10.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...