#1 Skrevet August 29, 2005 Er det noen som vet om det er noen problemer med å ta QMI (teflon) behandling på girkassen på S4? Denne har diff. sperre og derfor lurer jeg på hvilken av de 2 klumpene under bilen som kan fylles med QMI behandling og evnt. HVOR? Noen har sikkert vært borti dette før kan jeg tenke meg, så litt hjelp hadde vært supert her..... Her er en link til en leverandør som skryter så veldig av dette produktet. http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=59&products_id=636 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2005 Hei! jeg har nettopp hatt dette på min kasse,(S6) og den ble betydelig bedre.. Tapp ut av kassen samme mengde som er på flasken... bruk en slange og sug ut det lille som skal til hvis du ikke tar det i forbindelse med oljeskift på kassen i samme slengen.. Tappeskruen er i bånn av kassen og påfylling like forran der drivleddet kommer ut av kassen på venstre side(førersiden) MEN HVA ER DET MED PRISEN??? den flasken med 0.236 ml koster kun 196,- på Torshov bilrekvisita!! Du bør kjøpe 2 flasker for å få full utnyttelse siden qmi greiene skal stå for 20% av den mengden kassen skal ha med smøremiddel som jeg mener å huske er ca 2.5 liter Pris QMI Gearkassebehandling Kr. 495,- / 0.236l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2005 Hei! jeg har nettopp hatt dette på min kasse,(S6) og den ble betydelig bedre.. Tapp ut av kassen samme mengde som er på flasken... bruk en slange og sug ut det lille som skal til hvis du ikke tar det i forbindelse med oljeskift på kassen i samme slengen.. Tappeskruen er i bånn av kassen og påfylling like forran der drivleddet kommer ut av kassen på venstre side(førersiden) MEN HVA ER DET MED PRISEN??? den flasken med 0.236 ml koster kun 196,- på Torshov bilrekvisita!! Du bør kjøpe 2 flasker for å få full utnyttelse siden qmi greiene skal stå for 20% av den mengden kassen skal ha med smøremiddel som jeg mener å huske er ca 2.5 liter Pris QMI Gearkassebehandling Kr. 495,- / 0.236l Takker for informasjonen Når det gjelder pris, så har jeg fått tilbud på 250,-pr. flaske.... hos annen leverandør. Var ikke klar over hvor mye som skulle være på girkassen, så jeg takker for infoen, og kjøper en flaske til Vet du forresten om det er noen spesiell girolje å anbefale på disse kassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...